× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

Завантаженість авіарейсу Вінниця-Київ вплине на прихід лоу-костів у Вінницю

Вчора увечері до Вінниці прилетіли 15 пасажирів першого авіарейсу Київ-Вінниця. Сьогодні вранці літак Ембраєр-145 здійснив політ у зворотньому напрямку з Вінниці до Борисполя. Таким чином був відкритий найкоротший авіарейс в історії України – пасажири перебувають у повітрі всього 30-35 хвилин.

Сьогодні у Вінницькій міськраді директор вінницького аеропорту Ярослав Мазурець, представники компанії МАУ та заступник міського голови Владислав Скальський пояснювали місцевим журналістам, що це означає для розвитку Вінниці як міста.

– Вінниця сьогодні стала ще ближчою до світу. Тепер вінничани мають можливість вилетіти вранці з рідного міста і пообідати, скажімо, вже в Мілані, – сказав на початку прес-конференції заступник мера Вінниці Владислав Скальський.

Вінниця – десяте місто України, яке обслуговують Міжнародні Авіалінії України. З відкриттям цього авіарейсу вінничани можуть не лише полетіти у вісім українських міст, але й дістатися в 40 країн по всьому світу.

Читайте також: З Вінниці по всьому світу: МАУ анонсує нові авіарейси в Європу, США та Китай

– Як це працює: пасажир сідає на літак у Вінниці, здійснює півгодинний переліт у Бориспіль і вже там, після короткої стиковки і перевірки паспорту летить у кінцеву точку призначення: США, Китай, Канаду, Європу – в будь-яку із 40 країн, в які здійснює польоти МАУ. Багаж оформлюється один раз у самій Вінниці, бірки на багажі також будуть з позначками, приміром, Вінниця-Нью Йорк, – пояснює директор вінницького аеропорту Ярослав Мазурець.

В аеропорті стверджують, що реєстрацію та посадку на літак обіцяють здійснювати максимально швидко: в аеропорт є сенс приїхати за 40 хвилин до вильоту.

Важливий момент: ціна квитка з Вінниці, наприклад до Парижу, буде ідентичною, як і ціна квитка з Києва. Тобто переліт з Вінниці до Києва таким пасажирам буде безкоштовним. “Це безпрецедентний бонус від МАУ для цього рейсу”, – говорить директор аеропорту “Вінниця”.

 

“Авіамаршрутка” чи конкурент “Інтерсіті”?

У мережі вже жартують, що рейс “Вінниця-Київ” можна називати “авіамаршруткою”, позаяк добиратися з нашого міста до Києва буде дорожче і навіть довше, ніж потягом “Інтерсіті”.

Так виглядає літак ERJ-145, який здійснює рейс Вінниця-Київ

Враховуючи час на проходження реєстрації в аеропорту (40 хв), сам переліт (30 хв.), вихід з аеропорту (30 хв.), трансфер з Борисполя до Києва (50 хв)., часу на те, щоб дістатися центру столиці у випадку перельоту піде більше, ніж якщо їхати потягом “Інтерсіті”. Водночас авіаквиток з Вінниці до Києва – якщо купувати його із сьогодні на завтра – коштуватиме понад тисячу гривень, що значно дорожче, ніж на потяг.

– Але ціна на квиток дуже варіюється в залежності від того, на яку дату його брати. Так, він може коштувати і 800 гривень, і 500 і навіть 300. А якщо купувати квиток за рік до вильоту, переліт з Вінниці до Києва коштуватиме 230 гривень, – говорить представник МАУ.

Таким чином авіакомпанія все ж збирається конкурувати з “Інтерсіті” зокрема власним сервісом і зручністю рейсів. Так, виліт з Вінниці щоденно здійснюватиметься о 6:20 ранку, а з Борисполя – о 20:25.

 

Чи прийдуть до Вінниці лоу-кости?

Напередодні першого рейсу “Вінниця-Київ” міністр транспорту та інфраструктури Володимир Омелян заявив, що лоу-кост авіакомпанія Ryanair, яка вже починає працювати з аеропортами Києва та Львова, визначила ще чотири перспективних українських міста для своєї роботи. На жаль, Вінниці в цьому переліку поки немає: наразі ідеться про Одесу, Харків, Херсон та Дніпро.

Коментуючи цю заяву міністра, очільник вінницького аеропорту сказав, що деякі моменти не варто розголошувати, поки вони перебувають на етапі перемовин. Однак саме рейс Вінниця-Київ може стати показником для великих лоу-костів перед тим, як вони приймуть рішення щодо Вінниці:

– Все залежатиме від активності вінничан: наскільки часто вони користуватимуться авіатранспортом, наскільки буде завантажений в т.ч. і рейс “Вінниця-Київ”. Лоу-кости мають бачити, чи є в них перспективи працювати саме у Вінниці, – вважає Ярослав Мазурець.

Окрім того Мазурець зазначив, що на літній період вінницьке летовище виконуватиме чотири рейси до турецьких Анталії та Даламану, збереже рейси до Тель-Авіву, а також сподівається на чартерні програми туристичних операторів.

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
Вгору