× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

“Їсти і кохатися хочуть всі та завжди”: чотири історії з вінницьких секс-шопів. ФОТО 18+

Багато латексу, дівчатка-консультантки в еротичному одязі та обов’язково із шкіряними батогами, все це в напівтемряві та прихованому у підворітті магазині – саме так часто уявляють секс-шопи пересічні українці.

Говорити про секс не можна, а про не банальний секс і задоволення від нього тим більше. У секс-шопи ходять тільки збоченці, а ще там всюди … члени.

Стереотипи часто руйнують наше життя, а у випадку щодо інтимних магазинів ще й особисте та сексуальне життя, позбавляючи багатьох барв від близькості.

Ми частіше ходимо в кав’ярні, ресторани, магазини одягу та побутової хімії, ніж у магазини, де продаються інтимні товари. Причина в цьому аж ніяк не ціна товару, а швидше за все стереотипи, які нав’язуються роками та елементарна відсутність обізнаності, незважаючи на велику кількість інформації, що знаходиться у вільному доступі в Інтернеті. Хоча в останні роки тенденція змінюється – секс-шопів стає більше, а люди все частіше знають чого вони хочуть, а не приходять туди просто «похіхікати».

Для багатьох перший похід в секс-шоп – зовсім нові відчуття, адже це не просто гортати сторінки на сайті та читати характеристики – тут тобі про все розкажуть і навіть дадуть потримати в руках … направду приємний вібратор або пульсатор.

Із першого досвіду походу відразу у чотири секс-шопи, як авторка цього тексту, можу сказати, що дихання пришвидшується лише в першому, а в четвертому все здається вже навіть рідним і знайомим.

Звичайно, атмосферу в кожному магазині створюють аж ніяк не силіконові члени та вагіни, БДСМ-атрибути та красива еротична білизна, а самі консультантки. Залишитися наодинці із всіма цими «гаджетами» у великих і не дуже кімнатах, не досить цікава перспектива, як для першого походу у «магазин насолоди», а от послухати розповіді про все – зовсім інша справа.

Дівчата і жінки розповідають про секс та різноманітні іграшки спокійно та з любов’ю. Сором’язливість тут залишається десь за дверима магазину. Свою ми також залишили.

Враховуючи, що незабаром День всіх закоханих, то в «магазинах насолоди» очікується ажіотаж. Відтак, ми зробили своєрідний огляд-екскурсію чотирьох вінницьких мереж секс-шопів (всього їх у Вінниці шість), аби розповісти більше про асортимент, специфіку роботи, страхи та любов. Це своєрідна екскурсія, яка демонструє, що не такий страшний секс-шоп, яким його малюють.

 Секс-шоп «Полуничка» і Тетяна

Першим ми завітали у наймолодший вінницький інтим-магазин «Полуничка», що на Театральній, 7. Спускаємося абсолютно звичайними сходами у підвальне приміщення, стогонів не чути, звуків батогів по тілу також. У червоному просторому приміщенні нас з усмішкою зустрічає молода дівчина консультантка Тетяна.

Варення для піхви, щоб не завагітніти, як сигнал щодо важливості цієї роботи

Одягнена у звичайну сукню, без жодного натяку на еротику, дівчина залюбки і відразу розповідає про магазин, не соромиться і власної історії, яка потрапила на таку роботу.

— Сфера дуже цікава, я працювала багато де і вона цікава тим, що асортимент своєрідний. Продавати якийсь одяг, продукти, то не так цікаво, бо більшість купує і більшість звикли до цього, а цей товар є дуже специфічним, тому і продавати це дуже цікаво особисто для мене.

Тетяна розповідає, що зараз багато людей не освічені в плані сексу та способів принести задоволення своєму партнеру чи навіть собі. Люди погано розуміються на фізіології, не хочуть читати та пізнавати нові сфери і від цього іноді хочеться чи то сміятися чи то плакати. Дівчина ділиться історією після якої наступного дня прийшла на стажування в секс-шоп.

— Я була познайомилася з однією 16-річною дівчинкою, яка просто шокувала мене своєю історією. Вона казала, що для того, щоб не завагітніти, потрібно мастити піхву варенням, яке добряче засахарилося.

Передати шок, який був на нашому із фотографинею обличчі, словами точно не можна. Тетяна ж продовжує говорити про неосвіченість не тільки дорослих, які вважають, що в «Радянському союзі сексу не було», але й молоді:

— В мене був шок від того, яка є молодь, молодь, яка не хоче знати про секс, вони бояться. Неосвічені такі, мало хто знає щось про те, як доставляти задоволення, як берегти себе в плані інтимному.

Для багатьох продавчинь у «магазинах насолоди» важким, але важливим кроком є відкритися близьким, друзям та рідним. Це ніби своєрідний камін-аут. В деяких він проходить просто, комусь потрібно готуватися місяцями, а у деяких батьки досі не знають про роботу вже дорослої дочки.

У Тетяни молоді батьки, тому їй вдалося переконати їх, що нічого страшного та огидного у цій роботі нема. Для бабусі дівчина працює у магазині білизни. Якась доля правди у цьому є.

Хто ці люди, що ходять до секс-шопів або 50 відтінків смаків

Як і решта, дівчина не може конкретно назвати цільову аудиторію, яка приходить в «Полуничку». Єдине – всі вони повнолітні. Це і чоловіки, і жінки, і гетеро- та гомосексуальні пари віком від 20 до 80 років.

— Вподобання змінюються, люди стають більш відкритими до цього. Якщо приходять навіть люди пенсійного віку, яким не 50, а років 70 і вони так заходять, роздивляються, обирають щось для себе чи коханої людини. Це корисна сфера, корисні магазини і люди почали ходити і це дуже радує.

— Якщо раніше це була така тема, типу який секс, які іграшки, проклинали за це. То зараз пішла більша популяризація, люди стали більше відкритими до цього, не бачать в цьому нічого страшного, це додає певної перчинки, певного екстриму, запалу у відчуття, у стосунки.

Тетяна говорить, що люди приходять у секс-шопи зі своїми певними бажаннями і ці бажання бувають різними, завдання консультанток – пояснити відвідувачам, що їхні бажання – це нормально і допомогти втілити їх у життя з допомогою асортименту, що є в магазині. Тут головне показати людині, що їй не варто соромитися своїх бажань.

— Буває люди заходять і такі «ой, а це не магазин взуття?» (раніше тут був саме взуттєвий магазин), «ой а шо це у вас таке, покажіть, будь ласка». Люди приходять вже з якоюсь певною ціллю, просто вони самі соромляться своїх бажань. Наша задача – ці бажання відкрити. Ви цього хочете? В нас є цей товар, ми вам допоможемо, не соромтеся цього, це нормально.

Дівчина додає, що по поведінці людини можна зрозуміти як вона відноситься до певного товару, як його сприймає. Новачки приходять більше скуті, «очі бігають, дихання перехоплює, а є ті, які спокійно розпитують про товари, роздивляються. Звичайно, є постійні клієнти, які завжди приходять за новеньким.

— Ми, консультанти в секс-шопах, своєрідні психологи і сексологи, тому що маємо розпізнати бажання людини і зробити це так, щоб вона сама себе не соромитися потім.

До речі, під час нашого перебування в магазині, зайшли три чоловіка, один потім вийшов поговорити по телефону, а інший обирав парфуми з феромонами. Прослухавши коротку лекцію про те, які їх дозувати, куди наносити та як вони діють, чоловіки пішли, пообіцявши повернутися.

Ми в цей час стояли біля полички з веселими подарунками та згадували, як раніше були браслетики із цукерок, а тепер із них зробили їстівну білизну. Еротика з присмаком ностальгії – чи як це можна назвати?

Та поруч із білизною можна побачити й інші подарунки: домашнє взуття із грудьми та членами, кубики для еротичних ігор, а також явно сувенірні фалоімітатори солідних розмірів.

Асортимент

Щодо загального асортименту, то він тут достатньо широкий. Тетяна розповідає, що новачкам завжди проводить екскурсію та розповідає про кожен стенд та продукцію. Запитуємо, що користується найбільшою популярністю.

— Найбільшим попитом користується білизна. Вібратори, фалоімітатори – це стандарт, товар який найбільш ходовий. Звичайно, іграшки  цікавлять, бо є уявлення, що в секс-шопі багато фалоімітаторів гігантських стоїть.

Тетяна відразу пояснює різницю між фалоімітатором (силіконовий імітатор статевого члена) та вібратором, а також показує різні дизайни цих гаджетів для задоволення. Серед вібраторів є як різноманіття форм та матеріалів, так і режимів вібрації.

Позаяк, технології не стоять на місці, то тепер доставляти задоволення партнерам або собі можна користуючись смарт-іграшками, якими керують через додаток на телефоні. Людина може бути в іншому місті чи навіть країні, але через іграшку наблизитися трішки ближче.

Стандартні речі для подібних магазинів це силіконові жінки, мастурбатори, помпи, страпони, іграшки для стимуляції простати, звичайні кілечка та віброкілечка, пульсатори, білизна: від комбінезонів із інтимними вирізами до класичної еротичної білизни, а також костюмів для рольових ігор.

Є й продукція для анального сексу. Тут варто враховувати чи це буде вперше чи пара вже має досвід.

Окрему поличку займають афродизіаки, лубриканти (мастила) для вагінального, орального та анального сексу, а також стимулюючі препарати для чоловіків та жінок.

Тетяна додає, що часто люди приходять з рецептами від лікарів і боязко розпитують про продукцію.

Окремої уваги у приміщення варта «Червона кімната». Саме тут зосереджений вибір товарів для людей, котрі люблять або ж хочуть спробувати БДСМ.

— В нас буває приходять люди, які перепробували все. Один дідуля якогось разу каже бабулі: «Слухай, може тобі цим кляпом рот закрити і щось пограти». Знаєте вони так цим заводяться, — розповідає Тетяна.

 

«Багато хто думає, що ці іграшки – це збочення»

Дівчина розповідає, що неадекватних людей вистачає і багато хто пов’язує цю сферу саме із наданням інтимних послуг дівчатками-консультантками або ж роздаванням контактів повій. Для неадекватних людей у подібних магазинах існує тривожна кнопка.

Також Тетяна розповідає, що для багатьох людей секс-іграшки – це збочення. Та на думку дівчини, окрім того, що багато іграшок можуть урізноманітнити життя пари, вони можуть допомогти їм легше переживати розлуку.

З консультантами часто діляться особистими переживаннями, розповідають про проблеми.

— Все, що відбувається в цьому магазині залишається в магазині і не виходить за його рамки, – говорить дівчина.

Загалом Тетяна відзначає, що ця сфера є більш вимогливою, ніж будь-які інші:

— В нас є навчання, є певні умови до консультації клієнтів, певний алгоритм роботи, алгоритм поведінки, алгоритм представлення товару. Там умови більш жорсткі, ніж в іншій сфері.

На питання чи є майбутнє у в індустрії секс-іграшок Тетяна відповідає, що 100% є, адже люди почали більше їздити за кордон і після цього не бояться заходити в українські секс-шопи.

 No Taboo і Анна

Єдиний з секс-шопів не в центрі міста, який ми відвідали став No taboo на Пирогова, 51. Магазин пікантних іграшок знаходиться поруч з аптекою та ринком «Урожай», зовсім неподалік медичний університет.

Відразу згадую, як восени, бачила дівчаток, що закликали в магазин прямо на вулиці всіх повнолітніх. Одягнені скромно, а от фраза про пікантні іграшки і задоволення явно відлякувала перехожих.

Минуло декілька місяців і я заходжу в цей магазин за редакційним завданням і зустрічаю одну з тих дівчат. Весела та відверта Анна проводить екскурсію, поки її колега спілкується із хлопцем за касою.

 

«Я просто люблю секс і свою роботу»

Анні про роботу розповіла подруга. Магазин мав відкритися незабаром, набирали продавців-консультантів. Тоді дівчина не знала на яку співбесіду вона їде до Києва та що за «цікавий» магазин. З чим доведеться працювати Анна зрозуміла вже на стажуванні в Києві.

— Я з щирістю можу сказати, що люблю секс і мені приємно тут працювати через те, що тут все пов’язано з тим, що я люблю. Через це я тут залишаюся вже майже рік. Приходиш на роботу і відпочиваєш.

Батьки Анни військові, перший час дівчина говорила, що працює в кав’ярні. Але з часом їй набридло пояснювати батькам чому вони не можуть прийти до неї на каву. Анна привела маму на роботу, але та відмовилася заходити. Говорить, що оточуючі і рідні дивуються її вибору, а для дівчини, яка є творчою особистістю – це можливість постійного розвитку та задоволення.

— Тут є воля фантазії, тут є куди рухатися, тому я вибрала саме цю роботу.

Анна додає, що потрібно привчати людей до того, що секс-шоп – це абсолютно нормальне місце і набагато краще, ніж використання підручних засобів:

— Люди замість звичайних лубрикантів використовують смалець і варення. А замість анальних пробок – баклажани і кабачки.

Плюсом такої роботи є й те, що дівчата можуть брати (в постійне користування) різноманітні іграшки для себе, аби протестувати їх і пояснити клієнтам, що відчуватиме людина, коли сама ними користуватиметься.

Дівчата проходять постійні навчання, тренінги, семінари, читають багато літератури, слідкують за новинками, адже секс-індустрія дуже швидко розвивається.

— Як то кажуть, їсти і кохатися хочуть всі і завжди, – говорить Анна.

Молодь обирає БДСМ, старші люди – стимулятори 

Описати середньостатистичного відвідувача секс-шопу Анна не може. Каже, що це абсолютно різні люди, за віком, статтю та національністю. Вести якусь статистику у цій сфері важко. Адже тут можна побачити і молодь, яка спочатку сміється, а потім починає більше розуміти, що в цьому магазині багато корисних речей, так і 70-річні пари, які хочуть повернути трішки вогнику в своє життя.

Анна говорить, що молодь обирає більше іграшки із БДСМ тематики, особливо після виходу фільму «50 відтінків сірого», а старші люди надають перевагу стимулюючим і збуджуючим препаратам на натуральній основі. Консультантки, продаючи такі товари обов’язково запитують чи немає проблем з тиском у покупця та партнера.

— Тінь Радянського Союзу ще залишилася на людях старше 40 років. Ті, хто до 40 вони більше  продвинуті, більше подорожували, більше розвивалися і хочеш не хочеш, але в іноземний секс-шоп зайдеш. Ми ж намагаємося рівнятися на них.

В магазині є постійні клієнти, які приходять раз в декілька місяців і скуповуються на солідну суму та завжди запитують за новинки. Загалом не обов’язково мати великі кошти, аби придбати якусь хорошу іграшку у секс-шопі. Дівчата обіцяють, що знайдуть для кожного підходящі товари.

Був у дівчини випадок, коли прийшов чоловік у якого жінка з інвалідністю, але він хотів якось прикрасити їхні спільні та його одинокі вечори. Анна порадила чоловікові доволі хороший і за доступною ціною мастурбатор. Наступної зміни вдячний покупець прийшов із подякою у вигляді троянди.

Найкращі друзі дівчат – вібратори: асортимент та вподобання

 

Зайшовши в магазин майже відразу вас зустрічає симпатичний манекен, а на металевій сітці великий вибір товарів для любителів БДСМ (як легкого, так і серйознішого) – портупеї, кляпи, нашийники, затискачі на соски, маски, ударні девайси, фіксатори та різного роду збруї. До речі, є навіть українського виробництва.

Навпроти можна побачити гаджети для анального сексу, афродизіаки та різні ігри та жартівливі секс-іграшки.

В основному залі великий асортимент нижньої білизни для чоловіків та жінок. Тут можна знайти все і різних розмірів та цін. Анна запевняє, що однією із основних складових хорошого сексу є якісна та еротична білизна.

В день, коли ми проводили огляд, в магазин приїхала нова іграшка – вуманайзер. Дівчина із захопленням і відразу розповідає про неї:

— Це іграшка, яка дає 100 % гарантію оргазму, а цього не дає жодна іграшка. Його придумав у Німеччині медичний інженер, що робить цю іграшку справді універсальною і справді анатомічно правильною до тіла і до відчуттів жінки.

Поруч знаходить стенд із іграшками преміум-класу з золотими елементами, на них дається гарантія до 20 років. Анна жартує, що швидше ми вийдемо на пенсію, ніж вона зламається.

Довго розповідає дівчина про вібратори, які кожен по-своєму різний і має особливий тип вібрації, а також дизайн – від реалістичного до хай тек.

— Найкращі друзі дівчат – це вібратори. Діаманти відразу відходять в сторону. Якщо в дівчини є вібратор – вона щаслива. До того ж, якщо їх є декілька, то вона на сьомому небі від щастя.

Як виявилося, вінницькі дівчата віддають перевагу більш реалістичним вібраторам.

— Видно хочеться їм домашнього богатиря, домашнього порноактора, але є і клієнти, які беруть дизайн хай-тек прекрасно ним користуються і приходять за різними новинками і мають карту віп-клієнта, – додає Анна.

Великий вибір у магазині і лубрикантів для класичного сексу, для орального сексу з різними смаками і для розігріву. Також є вибір для анального сексу, для сексу з іграшками.

Також в магазині можна побачити секс-гойдалки, різного роду костюми, як от поліцейської, а також різні мастурбатори.

Анна розповідає, що вони завжди намагаються задавати якомога більше питань клієнтам, особливо тим, які приходять вперше.

— Якщо він хоче гострих відчуттів – це відразу БДСМ-тематика, якщо він хоче чогось ніжного, і це дівчина для себе – це вібратори. Якщо це чоловік – для нього є персональний стенд з мастурбаторами, масажерами простати різних форм, діаметрів, типів стимуляції. Якщо на подарунки, то ми підбираємо гарної форми, красиві, сексуальні і такі, щоб ними користувалися.

Коли ми говоримо про фінанси і те, чи кожен може собі дозволити часті походи в секс-шоп, дівчина говорить, що краще трішки назбирати грошей та купити кращу іграшку, адже ми завжди хочемо їсти смачнішу їжу, носити кращий одяг та мати кращу модель телефону.

 

Виявляється, є навіть образний набір початківця, на який доведеться витратити від 5000 до 7000 гривень. В нього входить вібратор, вібратор з кліторальною стимуляцією, класичний фалоімітатор, кліторальний стимулятор, ерекційні кільця звичайні та з вібрацією, два комплекти нижньої білизни: класична та ігрова та хоча би щось з БДСМ тематики (маска, нашийник, наручники), два лубриканти – один для класичного та один для анального сексу,  а також анальні буси. Також обов’язковим є дезінфікуючий засіб Лікамистин, що не містить спирту. Його радять купувати до будь-якої іграшки, яку ви придбали у секс-шопі.

Анна демонструє нам варіант не надто дорогого, але якісного вібратора за 875 гривень. Говорить, що це її улюбленець і пропонує погладити. Насправді, на дотик приємний.

 

«Ми повинні слухати клієнта – слухати і розуміти»

Магазин розташований зовсім не в затишному районі – великий потік людей, поруч ринок, а також, як зізнаються дівчата, багато п’яних людей. Бували випадки, коли доводилося викликати поліцію та охорону. Тривожну кнопку до одного чоловіка викликали тричі, той грозився згвалтувати всі манекени в магазині.

Цікавимося, чи працюють чоловіки у секс-шопах. Виявляється, у вінницьких немає жодного, а от у київських чоловіки досить успішно будують кар’єру в цій індустрії.

Загалом Анна підсумовує, що дівчатам клієнтам легше відкритися:

— Дівчата більш лисиці, вони знають як підійти і до дівчини, і до чоловіка. Чоловіки більш прямолінійні, жінкам простіше працювати у цій сфері. Ми тут і психологи, і сексологи, і гінекологи і сімейні лікарі – все разом. Більша частина нашої роботи полягає в тому, що ми повинні слухати клієнта, слухати і розуміти.

Загалом за день магазин відвідує близько 15 клієнтів. Перед Новим Роком, 14 лютого, 8 березня та 19 грудня кількість покупців збільшується в декілька разів.

Залишаючи магазин, враження у нас приємні і від атмосфери з легкою музикою, і від спілкування і від того, що нас запрошують повернутися і придбати щось собі в подарунок.

«Клубнічка» і Світлана

Більше десяти років на одній із центральних вулиць міста у маленькій вуличці знаходиться секс-шоп «Клубнічка». Невеличке приміщення, яке спочатку нагадує магазин білизни, адже відразу натикаєшся саме на неї та примірочку з класичною червоною ширмою. Багато товару і майже весь за склом в сірих тумбочках. Після чорних з червоним просторих магазинів, цей здається набагато простішим..

З відкриття магазину тут працює Світлана (ім’я змінено на прохання героїні). Жінка за освітою вчителька англійської мови та в певний період залишилася без роботи, а в школу працювати йти не хотіла. Друзі запропонували роботу у секс-шопі.

 

Незважаючи на те, що Світлана сама вже має дітей, які знають, де працює мама, батьки досі не знають. Жінка просто не хоче їх засмучувати.

Розповідає, що спочатку довелося дуже багато читати:

— Я взагалі така людина копітлива, якщо я щось продаю із таких навколомедичних товарів, то  постараюся про це знати стільки, щоб говорити про них на рівних з лікарями. Приходили студенти медичного університету, викладач залишав їх мені на дві години і я проводила їм лекцію-екскурсію. Мені подобалося це роботи по тій причині , що вчитель не вмирає в мені.

На відміну від двох попередніх магазинів, тут працюють лише старші жінки, зовсім юних працювати не беруть.

— Політика нашого магазину така, що зовсім юних дівчат-продавчинь ми не беремо, не тому що ми свою нішу захищаємо, а тому що для них це не дуже безпечно. По-друге людям «постарше» не зовсім зручно радитися із зовсім юними створіннями, котрі не знають про проблеми. Взагалі молоді люди знають дуже багато. Але тут мова про ступінь довіри більше.

Світлана ділиться історією, коли до неї прийшла жінка після операції і вона порадила їй хороший лубрикант. Як виявилося, що вона страждала від того, що статевий акт для неї був просто муками.

— Ми розуміємо, що близькість в сімейних парах точно – це запорука нормальних стосунків. Вона мучалася, купила змазку і життя змінилося, вона потім прийшла потім подякувала і це було приємно.

Від бджіл в гарбузах до сучасних вібраторів

 

За 10 років Світлана бачила як змінюються смаки людей, особливо після виходу якихось передач сексуального характеру, але не може з точністю сказати хто приходить в магазин більше і що купують.

Жартує, що це сезонно. В один період всі купують білизну, в інший фалоімітатори, а потім приходять за чимось, що раніше взагалі не купували.

— За багатьма речами, за тими ж вагінальними кульками приходять після візиту до гінеколога, за масажерами для простати приходять люди від урологів. Насправді це чисто медичні девайси. Той же вібратор, коли його винайшли – це був чисто медичний інструмент, яким лікували осіб обох статей.

Помічаємо на поличці вібратор у формі морквинки і перчика – подібних сьогодні ще не бачили. Світлана розповідає, що в німецьких каталогах вони є і у формі качечки і хом’ячка, але в Україні подібні не дуже добре сприймаються. Тут віддають перевагу більш натуралістичним.

Звертаємо увагу на такі вібратори, які дійсно схожі на масажери для обличчя чи шиї.

Неподалік стимулятори у вигляді помади. Світлана додає, що насправді існують стереотипні думки щодо вібраторів і фалоімітаторів, якими користуються жінки.

Дуже багато вібраторів і фалоімітаторів купується не замість чоловіка, а доповнюючи це життя і цю сферу.

Жінку дивує, чому для багатьох тема секс-шопів залишається табуйованою, адже девайси для покращення статевого життя були завжди. На щастя, вони видозмінювалися, бо якось важко зараз уявити вібратор у вигляді гарбуза, заповненого бджолами. Коли Світлана про це розповідала, я відверто дивувалася.

Не дуже безпечними були й кільця на фалос.

— Якщо раніше це були якісь шкіряні шнурки, металеві кільця, то потім треба було коваля викликати, зараз це стає більш безпечним, більш гігієнічним. Тому що шкіряна мотузка не така гігієнічна, ніж якісь силіконові кільця.

Незважаючи на те, що в інших магазинах ми звикли називати апельсин апельсином, порошок – порошком, а кросівки – кросівками, у секс-шопах іноді можна почути майже нецензурну лексику. Окрім цього, тут багато тих, хто хоче позмагатися із продавцями у якості почуття гумору, а також розповісти, що в «мене все добре, це для друга»

— «В каждой звєрюшкі свої ігрушкі», – жартує Світлана.  

Жінка відверто дивується тому, що люди не можуть сміливо говорити про якісь проблеми у сексуальному житті.

Різні ситуації бувають. Люди надовго розлучаються, не співпадають якісь моменти. Це така ж проблема як поганий зір. От у мене поганий зір, у когось кров гірше поступає в статевий орган, тому не можна якось людей класифікувати. А сум в тому, що культ тіла і культ сексу закривається. Це прекрасно, коли це доповнює якісь моменти в сім’ї, ну от в нього не виходить, в нього зі здоров’ям не дуже, в кінці кінців загасають всі функції: слух стає гірше, зір стає гіршим і це така ж функція, якщо в тебе поганий зір, то ти йдеш і купуєш окуляри.

Щодо не популярних товарів, то серед них саме мастурбатори для чоловіків. Світлана говорить, що це насправді велика проблема самотності і закритості чоловіків.

 

«Дует» і Наталя

Це, напевно, найменший і найстаріший вінницький секс-шоп, який до того ж не має мережі в інших містах.

У маленькому підвальному приміщенні багато різноманітних іграшок, які подекуди чомусь нагадували дитячий магазин. А ще, там неприємно пахло каналізацією, тому і розмова відбулася тут найкоротша серед всіх в останніх день.

Зустріла нас консультантка Наталя, яка працює в магазині дев’ять років. Жінка говорить, що погодилася на цю роботу, бо це цікава сфера, а подібні магазини приносять користь, як одиноким людям, так і парам.

— Мені було цікаво, тому що індустрія секс-іграшок не стоїть на місці, вона постійно розвивається, з’являються якісь певні новинки. Це достатньо цікаво спілкуватися з людьми навіть на інтимні теми і щось запропонувати їм цікаве, – розповідає жінка.

Наталя додає, що зараз Вінниця показує хороший прогрес в плані розвитку секс-шопів і освіченості людей, адже все більше вінничан відвідують подібні магазини.

Запитуємо, яким має бути продавець-консультант у магазині інтимних товарів.

— Окрім того, що продавець має добре знати асортимент, він має бути хорошим психологом. Люди за складом характеру дуже відрізняються, є багато людей, які дуже сором’язливі і для них це вже геройський крок, що вони зайшли в цей магазин. Потрібен дуже тонкий підхід, пояснити так, щоб не порушити якихось граней, цілісності психологічної, – говорить Наталя.

Нам також жінка проводить маленьку екскурсію. Помітно, що під час розповіді про асортимент вона почувається більш розкуто та впевнено, ніж під час звичайних питань.

Асортимент переважно аналогічний, як і в попередніх магазин. Щоправда, розгледіти все самостійно дещо важко через велику кількість товарів на поличках, а ще спокою не дає запах каналізації.

До речі, Наталя єдина, хто за 9 років роботи жодного разу не користувалася тривожною кнопкою та не викликала охорону чи поліцію.

Говорить, що були випивші люди, але ніхто не буявнив.

——-

Якщо спробувати підвести підсумок, то перший похід в секс-шоп – це не страшно, а цікаво, пізнавально і весело. Але чотири за один день занадто багато. Особливо, якщо врахувати, що не всі вони виглядають так, де хочеться пробути довго.

Фото Ольги Мірошниченко 

Автор: Марина Однорог

Поділитись публікацією

Інші новини

Вгору