× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

Від сімейної кав’ярні до швейного коворкінгу: як вінничани чотири дні навчалися брендингу. ФОТО

З 16 по 21 серпня у просторі ідей CHERDAK  тривав курс “BRANDмейкер” у рамках проєкту “Школа комунікації для бізнесу”. VeжА  потрапила на  курс аби дізнатися, що об’єднало на чотири дні сімейну кав’ярню, бренд білизни, вироби з дерева та швейний коворкінг і чи можна стати брендоробом за 8 годин.

Минулої п’ятниці 26 представників малого та середнього бізнесу і маркетологи компаній зустрілися у затишному приміщенні CHERDAK’у, аби разом вчитися створювати та розвивати свій бренд.

Чотири дні і близько 8 годин – саме стільки часу провели пліч-о-пліч учасники разом з кураторами курсу, говорячи про рекламу та піар, BTL-продажі, запуск таргетованої реклами, розвиток особистого бренду та бренду компанії, співпрацю з блогерами та відеоконтент. Лекторками BRANDмейкеру стали Анастасія Левінська  – власниця брендингової агенції LEVIN group (Київ)   та Кристіна Симороз – Head of BTL-department та бренд-менеджерка агенції Promo Desant (Київ).

У день знайомства учасники курсу познайомились один з одним та поділились своїми очікуваннями від курсу. Кожен з них до цього мав різний бекґраунд та досвід: хтось вже успішно розвиває  маленький бізнес протягом семи років і прийшов за натхненням та структуруванням наявних знань, хтось – тільки починає робити перші кроки та мав на меті побороти свій страх почати власну справу.

Одна з учасниць курсу Тетяна  вже довгий час займається кавовою справою, брала участь у різних фестивалях та міських заходах, а півроку  тому почала розвивати маленьку стаціонарну сімейну кав’ярню. Говорить, що її наразі цікавить і одночасно викликає багато питань усе: від пошуку ефективної команди, яка б допомогла з розвитком бренду, до вдосконалення особистих компетенцій.

 

Анастасія Левінська провела з вінницькими підприємцями три курсових дні, ділившись своїм багаторічним досвідом та часто непередбачуваними кейсами.

Власниця брендингової агенції починала свою кар’єру у журналістиці, наразі ж має за плечима понад 7 років успішного досвіду в сфері маркетингу та піару, проєкти з українськими та  міжнародними зірками, брендами та компаніями. Зокрема, Анастасія має великий досвід роботи з брендами одягу,  її  агенція  співпрацювала з VOVK та a.TaN.

Яскраві та емоційні розповіді лекторки  про запуски рекламних  кампаній  брендів, які кидають виклики буденності, надихали учасників курсу і викликали жваві дискусії та реакції. На питання “як бути креативним та вигадувати нестандартні рішення для бізнесу” Анастасія відповідає просто:

“Робіть так, як ще ніхто до вас не робив. Головне – любити свою справу та знати її як ніхто інший”.

Дуже багато протягом курсу говорили про розвиток особистого бренду власника бізнесу та першість відеоконтенту у діджитал-сфері. “

Поставте себе на місце клієнта, з яким говорите. Говоріть з ним простою мовою. Станьте головним сторітелером бренду та ніколи не залишайте клієнта з його проблемою”

– ключові аспекти, яким Анастасія  порадила слідувати майбутнім брендорам.

Учасники дуже активно взаємодіяли на усіх етапах курсу і в останній день під час нетворкінгу вже обмінювалися планами на майбутнє та обговорювали шляхи для співпраці один з одним. Кажуть, що домашні завдання та надані матеріали після кожного дня допомагали структурувати інформацію у голові, хоча, звісно, деякі аспекти давалися доволі складно.

Зокрема, насичений другий день був присвячений BTL-продажам. Лекторка курсу Кристіна Шимороз поділилась  знаннями та напрацюваннями у цій сфері на своїх прикладах. Дівчина працює в BTL ввже понад 12 років і як ніхто розуміється на цьому, адже пройшла шлях від промоутера до керівника BTL відділу і брендменеджерки київської агенції Promo Desant.

Кристіна працювала з такими гігантами як UBER, Coca Cola, Dell, Миронівський хлібопродукт, Nivea, Greenfield, Sport life, Камчадал, ОБСЄ, тож на власному досвіді ділилась успішними  BTL-кейсами,  різновидами BTL, його відмінностями від інших маркетингових інструментів.

Не оминула увагою і помилок та підводних каменів, з якими зіштовхуються починаючі брендори, задля того, аби кожен навчився рекламувати товари будь-якого сегменту, від тортиків до гіпсокартону, не важливо  –  у супермаркеті чи на крутому івенті.

Третього дня разом з Анастасією Левінською говорили про соціальні мережі, роботу з інфлюенсерами та блогерами, а наприкінці курсу повністю занурились  у світ відеоконтенту, обговорюючи кейси провідних українських та світових компаній, та працювали над тонкощами запуску таргетованої реклами  у Facebook та Instagram. По завершенню лекторка додала, що інколи студенти на таких курсах прагнуть одразу вийти з готовою бізнес-стратегією, проте це не зовсім вірно.

“Розробити таким чином стратегію неможливо, можна лише правильно працювати з тими інструментами, які я вам даю. Сподіваюсь, що ці знання допоможуть вашому бізнесу”.

Учасники, які були присутні протягом усіх чотирьох днів, отримали сертифікати. Для привітання новоспечених брендорів на захід завітав депутат Вінницької міської ради, директор департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради Віталій Погосян.

Пан Віталій поділився, що подібний проект є експериментальним, адже були деякі побоювання, зокрема, чи всі дійдуть до кінця і чи всім  сподобається курс. Проте,після одностайних заяв учасників про важливість та користь курсу заявив, що обов’язково будуть і надалі продовжувати подібні проєкти.

“Дуже сподіваюсь, що здобуті за ці чотири дні знання ви плідно застосуєте у своєму бізнесі. І через деякий час ви подвоєте свої прибутки або розпочнете ще не одну власну справу. Дуже важливими є не гроші, а саме ідеї. Якщо кожного дня робити маленькі кроки до своєї мети, то за рік ви побачите, що пройшли величезний шлях.

Кожен бізнесмен починав з малих кроків, з ідеї, та все залежить від нас і нашого внутрішнього настрою. Все в нашому розумі. Те, що ми будемо віддавати, те і будемо отримувати”.

Організаторами “Школи комунікації для бізнесу” стали громадські організації “Інститут розвитку демократії та регіональних ініціатив”, ГО “Місто для бізнесу” спільно з простором для ідей CHERDAK за підтримки Вінницької міської ради.

Директорка ГО “Інститут розвитку  демократії та регіональних ініціатив  Інна Загнітко розповіла, що за кілька днів було отримано більше 120 заявок, з яких треба було обрати лише 20. 

Нам довелося розширити обсяг місць до 26, бо гідних учасників справді багато. Ми хотіли дати максимальну користь молодим вінницьким підприємцям, познайомити один з одним як початківців, так і власників з невеликим досвідом.

За подібні курси у Києві треба зазвичай викласти немалу суму грошей і нам хотілося привезти до Вінниці щось таке безкоштовно та надати можливість кожному отримати знання високого рівня. Завдяки підтримці міської ради це вдалося”.

Також пані Інна поділилась, що вже найближчим часом планується запуск ще кількох курсів для інших цільових аудиторій, зокрема, з архітектури і будівництва та з блогінгу.

 

По завершенню  учасники поділились своїми враженнями від курсу. Одна з учасниць, Дар’я Левченко, мріє про запуск швейного коворкінгу. Дівчина розповіла, що цією ідеєю “горить” вже два роки і все ж не боїться розпочати таку складну і експериментальну справу.

Для мене цей курс  був доволі складним, бо я до цього не займались маркетингом чи подібним. Тепер я пройшла цей момент страху, бо кожен день мені казали “навіщо воно тобі треба, ти не знаєш, що це, йди на спокійну роботу“, а мені хочеться створити щось таке цікаве у місті, що могло б об’єднувати дівчат і хлопців, які займаються рукоділлям, стало би місцем спілкування, взаємодії і підтримки.

Хочеться, щоб люди спілкувались, обмінювались досвідом і вірили у себе. Тепер завдяки курсу я зрозуміла, як цей механізм має бути запущений і дуже прагну створити цей коворкінг якомога швидше.

Вже наприкінці вечора учасники мали змогу поспілкуватись один з одним,  з кураторами курсу та з Віталієм  Погосяном у неформальній атмосфері. І пан Віталій висловив сподівання, що учасники будуть підтримувати зв’язок та  запропонував зустрітися разом за рік, щоб поділитися  успіхами. Тож чекатимемо вже у 2020-тому на зустріч успішних бізнесменів та бізнесвумен і на  нові яскраві вінницькі бренди.

Фото Марини  Сербінович

Читайте також: “Бренд – це не про продажі. Це про любов”: у Вінниці відбувся другий Meet Up про стратегії у бізнесі. ФОТО

«Цей матеріал підготовлено в рамках Програми міжредакційних обмінів за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED»

 

 

 

Автор: Вероніка Перепелиця

Поділитись публікацією
Вгору