У Вінниці збираються створити Асоціацію розвитку туризму

Учора, 18 жовтня у Вінниці, під час проведення Аероконгресу, відбувся також  перший туристичний форум, на якому представники міської влади заявили про наміри створення у Вінниці Асоціації розвитку туризму Вінниччини.

Мабуть, вечір середи виявився не надто вдалим часом, щоб зібрати в обласній філармонії усіх, хто має стосунок до туризму, адже зал був заповнений менше, ніж на половину.

Однак перед тими, хто зібрався виступили радник Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку та торгівлі, президент національної туристичної організації (НТО) Іван Ліптуга, директор департаменту економіки та інвестицій міської ради Віталій Погосян та радник Вінницького міського голови Євген Трескунов. Основною темою зустрічі стало обговорення шляхів розвитку туризму на Вінниччині і можливість створення у регіоні Асоціації розвитку туризму, аби гідно представити Вінниччину не лише на всеукраїнському туристичному ринку, а й виходити на міжнародний рівень.

Відкрити небо над Вінницею: у філармонії триває Міжнародний “Аероконгрес”-2017. ФОТОРЕПОРТАЖ

За словами організатора аероконгресу Євгена Трескунова, такий туристичний форум чи не найлогічніше проводити саме як складову Аероконгресу, адже сьогодні 53%  всіх світових туристів у своїх подорожах використовують авіаційний транспорт і Вінниця має власний міжнародний аеропорт.

  • Справа в тому, що наш міжнародний аеропорт «Вінниця» розташований в Центральній Україні і в радіусі 200 кілометрів від нього практично немає інших регіональних міжнародних аеропортів. Це надає нам великий шанс для обслуговування всього цього регіону, який ми оцінюємо у понад 6 мільйонів потенційних мандрівників. Ми вже бачимо потоки туристів і, якщо ми запропонуємо якісну туристичну послугу, то ці потоки лише зростатимуть. Створення регіональної Асоціації з розвитку туризму Вінниччини має сприяти консолідації зусиль туристичного бізнесу, всіх його елементів для формування тих туристичних продуктів, які можуть бути цікавими для тих, хто скористається можливістю недорогої подорожі до Вінниці. Тому ми розраховуємо на цей захід, як на поштовх як для аеропорту, так і для туризму.

За словами Віталія Погосяна, що сьогодні перед міською владою є завдання створити туристичний кластер, який об’єднуватиме не лише туристичні фірми, а й торговельно-розважальні комплекси, заклади громадського харчування та навіть ІТ-сферу, адже без них сьогодні майже нічого не робиться. Крім того,  вже сьогодні у туристичній галузі задіяні майже 10 тисяч осіб, які надали послуг на 141 мільйон гривень.

Як зауважив чиновник, необхідно створити універсальний бренд та єдину інформаційну туристичну інфраструктуру. І наразі найпривабливішими для туристів є саме екскурсійні тури Вінниччиною, а також лікувальні, завдяки курортам та санаторіям Хмільника та Немирова.

  • Ми сьогодні запросили представників туристичного бізнесу Вінниччини – готелі, ресторани, для того, щоб поговорити про спільне майбутнє і можливість створення у Вінниці якісного туристичного продукту для того, щоб можна було просувати Вінницю на міжнародних ринках і щоб туристи приїжджали не лише до міста Вінниці, а й подорожували областю. Для нас дуже важливо, щоб Вінниця була привабливою та успішною, цікавою не лише для міжнародного туризму, а й для внутрішнього. І ставимо перед собою завдання об’єднати усіх гравців на туристичному ринку (а це туристичні компанії, заклади громадського харчування та готелі) для того, щоб створити якісну послугу.

Містична Вінниччина. VежA презентує ролик про перлини південного Поділля. ВІДЕО

Перед присутніми на форумі Іван Ліптуга розповів про Національну туристичну організацію, яка займається маркетингом України на міжнародній арені. Аби про Україну у світі згадували не лише у зв’язку із певними політичними чи природними катаклізмами, але і коли у нас відбувається щось позитивне, для цього кожен регіон повинен мати свою маркетингову стратегію та систематично висвітлювати різні події. На думку Івана Ліпуги, у Вінниччини є досить великий потенціал і його першочергове завдання – поділитися досвідом тих міст, які вже створили свій бренд і допомогти Вінниці уникнути помилок інших регіонів.

  • В кожному регіоні створюються Асоціації, зокрема, у Києва, Одесі, Львові, Дніпрі, Закарпатті, на Івано-Франківщині. Наразі ми збираємо актив туристичної спільноти Вінниччини, щоб наголосити на необхідності об’єднання, координації та спільних дій заради того, щоб до Вінниці приїздили туристи протягом усього року. Це може бути і діловий туризм, і лікувальний, екскурсійний, індустріальний тощо. Сьогодні конкуренція на туристичному ринку дуже велика, і щоб Україна змогла зайняти свою нішу – необхідно робити системні і правильні кроки, аби нас помітили. Адже Туреччина, Польща, Румунія та Болгарія вже зробили досить багато і привертають увагу туристів з багатьох країн світу, – розповів Іван Ліптуга.

Сьогоднішня зустріч була лише першою спробую до налагодження комунікації між міською владою та туристичним сектором Вінниччини. Зважаючи на формат заходу, Євген Трескунов повідомив, що у міській раді не відмовляються від ідеї створення Асоціації розвитку туризму Вінниччини і незабаром у місті проведуть ще декілька подібних зустрічей. Щойно вона буде створена, до Асоціації зможуть приєднатися усі бажаючі шляхом вступу до неї на засадах, які будуть встановлені засновниками.

Позначки: , , , , , , , , ,

Автор: Дар'я Гоц

Поділитись публікацією