“Ходіть тротуаром!”: у Вінниці з’явилася соціальна реклама про пішоходів, які “окупували” велодоріжки. ФОТО

Нещодавно на зупинках вінницького громадського танспорту з’явилася соціальна реклама на тему велокультури. На мотиваційних плакатах зображена старша жінка з вівчаркою, або молода мама з дитячим візочком, або ж ціла родина. Усі вони перебувають на велодоріжках.

Кожен плакат закликає вінницьких велосипедистів та пішоходів з повагою ставитися один до одного. Однак основна цільова аудиторія реклами – саме пішоходи. Такою рекламою її автори намагаються донести: велодоріжки створені саме для велосипедистів.

Як розповів у коментарі Vежі керівник розвитку велоінфранструктури у Вінниці Андрій Сорокін, поява таких плакатів – спільна ідея Департаменту ЗМІ та Департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради.

– Активну участь у розробці плакатів також брала велоспльнота міста, адже кому, як не їм відомо найбільш поширені проблеми взаємодії між різними людьми на велодоріжках. Саме ці проблеми ми й намагалися зобразити на плакатах.  Дай Бог, щоб це мало якийсь ефект, – каже Сорокін.

Загалом по всьому місту розвісили близько півсотні таких плакатів з трьома сюжетами. Їх можна зустріти в усіх районах міста, найбільше таких плакатів на вул. Пирогова, де пролягає одна з найдовших велодоріжок, і де проблема “несанкціонованого” використання велодоріжки пішоходами мало не найбільш гостра.

Нагадаємо, вчора в Мережі розпочалася жвава дискусія у відповідь на петицію, автор якої пропонує ліквідувати усі велодоріжки у Вінниці.

 

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
Вгору