У Вінниці влаштують триденний нічний ярмарок хендмейду

У Вінниці планують двічі на місяць влаштовувати нічні маркети біля ресторану  «Red Zeppelin». Першими формат випробують хендемейдери з Вінниці.

З 31 серпня по 2 вересня біля зазначеного закладу (Келецька, 117-б) триватиме нічний маркет, який об’єднає різноманітних майстрів та майстринь міста, які виготовляють вироби власноруч.

Всі три дні маркет відкриватиметься о 18.00 та працюватиме до 24.00. Зі своєї сторони організатори обіцяють електрику, скатертинки, а також працюють над тим, аби забезпечити учасників і учасниць столами.

Всі майстри можуть брати участь у заході безкоштовно. Потрібно лише написати (Телеграм, Вайбер) або зателефонувати за номером 0930796762 (Олександр), повідомити назву бренду, коротко описати, що саме виготовляє хендмейдер, додати посилання на сторінку, де можна побачити вироби та зазначити прізвище, ім’я і контактний телефон.

Як розповідає арт-менеджер ресторану «Red Zeppelin» Олександр Пасічник, наразі вже опрацьовано сім заявок від учасників. Серед яких ті, що виготовляють ляльки, косметику, дерев’яні рамки, прикраси, блокноти, листівки, хумус та в’язані речі. За словами арт-менеджера щодня заявок більшає і команда працюватиме над тим, щоб певної категорії товарів не було занадто багато.

На думку Олександра подібні ярмарки є корисними для міста, адже вінничани мають змогу цікаво організувати своє дозвілля, особливо ті, що живуть у мікрорайоні біля їхнього ресторану:

– По-перше, це якийсь додатковий контент. Людям дуже важливо ходити, гуляти, проводити час разом. Часто місто не може дати так багато різноманітних розваг, щоб люди збиралися разом і спілкувалися. Це такий івент для в першу чергу для людей, які живуть в мікрорайоні нашого ресторану. Їм часто, щоб кудись сходити, потрібно їхати або на Космонавтів або далі в центр міста. По-друге – це хороший захід для самих виробників хендмейду, вони можуть поспілкуватися, подивитися, скооперуватися.

Наразі організатори ще приймають заявки і вже планують наступний маркет, який, за словами арт-менеджера, має бути книжковим. Саме тоді команда планує залучити не лише місцевих учасників.

Автор: Марина Однорог

Поділитись публікацією
Вгору