У Вінниці обирають дизайн Електронного квитка. ГОЛОСУВАННЯ

Комунальне підприємство “Вінницякартсвервіс” обрало п’ять найкращих варіантів дизайну логотипу Електронного квитка.

Варіанти були обрані серед усіх пропозицій, що надійшли на адресу підприємства для участі в конкурсі на кращий дизайн.

Про це Vежі повідомили в комунальному підприємстві та зазначили, що з 23 листопада розпочинається онлайн-голосування містян за обрання кращого квитка. Голосування відбувається за цим посиланням та триватиме два тижні – до 7 грудня включно. 

Для вибору кращого варіанту дизайну логотипу представлено п’ять варіантів:

Варіант Володимира Мілецького 

Дизайнер Володимир Мілецький представляє лаконічний дизайн логотипу, а також візуалізації, як може виглядати не лише картка, але й приклади відповідних мобільних застосунків з широким функціоналом.

   

Варіант Дарини Дробахи

Яскравий логотип, що нагадує схему руху міського транспорту, на конкурс подала Марина Дробаха.

 

Дизайнерка також пропонує уявити, як такий логотип виглядатиме на брендованій продукції: ручках, флешках, конвертах та офіційних бланках:

 

Варіант хостингової компанії Hyper Host

 

Компанія запропонувала варіант логотипу як в яскравих кольорах, так і більш лаконічне зображення. Окрім того, Hyper Host демонструє, як можна використовувати дизайн на різній сувенірній продукції:

Варіант Дмитра Лісового

Дмитро Лісовий пропонує варіант логотипу, що нагадує навігаційний маркер – також в кількох варіаціях:

 

Також можна побачити, як може виглядати цей логотип на різноманітній продукції та в різних версіях електронного квитка:

 

 

Варіант Романа Молдована

Роман Молдован частково обігрує стилістику офіційної міської символіки, а також транспортну тематику:

 

Роман пропонує різні кольорові рішення, а також візуалізує, як логотип виглядатиме на різних поверхнях та предметах:

ТИСНИ СЮДИ, ЩОБ ПЕРЕЙТИ НА ФОРМУ ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ

Під час голосування необхідно поставити бал кожному варіанту від 5 до 1 (де 5 – найвищий бал, 1 – найнижчий бал). По завершенню голосування ми вирахуємо середній бал для кожної конкурсної пропозиції – на основі цих даних “Вінницякартсервіс” обере переможця, котрий отримає грошову винагороду в розмірі 5000 гривень.

Нагадаємо, що конкурсні пропозиції на кращий дизайн приймалися з 10-го жовтня до 10 листопада на імейл КП “Вінницякартсервіс”. Для участі в конкурсі запропонований варіант логотипу мав відповідати наступним критеріям:

Згідно із технічним завданням з розробки логотипу, бажано, щоб один із кольорів був червоним, який відповідає кольору герба Вінниці. Однак, ця умова не є обов’язковою та її дотримання не впливатиме на вибір. Також важливо, щоб логотип викликав асоціації із містом та його прогресивністю.

Логотип також має бути складеним, щоб електронні квитки для різних категорій населення могли поєднуватися за “пазловою” системою у єдиниий цілісний малюнок. Категорії населення, для яких передбачений е-квиток: загальна, пільгова, шкільна, студентська, туристична. Загалом логотип має складатися із п’яти елементів, але має бути простим і таким, що легко запам’ятовується.

Окрім цього:

  • логотип має легко відтворюватися при масштабуванні (особливо при малих масштабах на значках, ручках тощо). Його варто надіслати у форматах jpg, png,pdf, tiff.

  • логотип повинен мати невелику кількість кольорів та гарно виглядати у чорно-білому форматі.

  • він також має бути прийнятним для різних цільових груп: молоді, жінок, школярів, людей пенсійного віку, чоловіків тощо.

  • важливо, щоб логотип був актуальним для постійного використання.

Автор: Vежа

Адміністрація сайту

Поділитись публікацією