× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

Реклама замість вікон: як на Соборній відреагували на заборону “неправильних” вивісок. ФОТОРЕПОРТАЖ

Боротьба з рекламними вивісками, що псують зовнішній вигляд центральної вулиці Вінниці – Соборної – триває вже не перший місяць.

Ще влітку профільні чиновники обіцяли, що всі “неправильні” вивіски тут будуть демонтовані до вересня. І вже 24 липня, під прицілом фото та телекамер “урочисто” зняли одну з найбільших об’ємних вивісок.

Однак настала осінь, але ситуація, хоч і суттєво покращилася, однак не дійшла свого логічного завершення. Так, за словами очільника Департаменту архітектури ВМР Олександр Рекути, станом на 6 вересня у Вінниці демонтажу підлягають ще 126 вивісок. А заступник головного архітектора Вінниці Євген Совінський тоді стверджував, що на повне вирішення “рекламного питання” потрібно ще “два-три тижні”.

За його словами, замінити вивіски вчасно деякі підприємці не могли або по причині відсутності узгоджень з центральними офісами, що стосується дизайну рекламних конструкцій, або через недостатню кількість коштів, або ж… просто ховалися від комунальників та ігнорували приписи.

Читайте також: До вересня на Соборній обіцяють демонтувати всі «неправильні» вивіски

Вже у листопаді VежА вирішила перевірити, чи справді питання повністю вирішено. Ми пройшлися лише “фасадним” боком Соборної вздовж проїжджої частини, не проходячи по всіх дворах та закапелках. Мусимо визнати: ситуація вочевидь стала кращою, ніж, скажімо, навесні 2018 року. Проте вона далеко не ідеальна.

Дійсно, після побіжного погляду на Соборну психіка вже не так страждає, як це було ще кілька місяців тому, коли з усіх фасадів кожного перехожого “атакували” незграбні вивіски всіх кольорів веселки з отруйно-кислотними відтінками, виконані зовсім без смаку, єдиною функцією яких було – максимально шокувати містян і гостей Вінниці. Однак деякі подібні вивіски таки лишилися в центрі міста.

Наприклад, “Аптека низьких ц” не зняла з фасаду навіть не об’ємну пластикову вивіску, а звичайний вініловий банер, який навіть натягнутий досить незграбно.

Праворуч від “низьких ц” магазин м’ясних продуктів хоч і змінив вивіску, але як “компенсацію” – заклеїв рекламою власні вікна. До речі, таким способом виділитися тепер вирішили багато підприємців на Соборній. Зокрема і поліграфія, розташована ліворуч, а також сервіс зі швидких позик.

Продуктовий магазин банально заліпив всі свої вікна рекламою. Дуже красиво.

Далі по Соборній в бік міськради бачимо більш-менш впорядковану ситуацію.

 

Аж поки не доходимо до ТЦ “Sky Park”: тут, як і раніше –“кладовище банерів”.

 

Ось що відбувається зразу біля дитячої бібліотеки ім. Франка

 

Вікна – форпост нав’язливої реклами на Соборній

 

А цей магазин і зберіг автентичні дерев’яні двері, і не зіпсував фасад

 

Ця “краса” жодним чином не змінилася

 

Так само в районі “Троянди”

 

Вікна, що створені для реклами

 

Вивіска ніби за правилами, але ж фасад…

 

Цей обмін валют – хитріший за всіх: тут просто у вітрині встановлено яскраво-зелену діодну вивіску з величезними літерами

 

По-багатому…

Кінотеатр Коцюбинського і Експоцентр завжди вирізнявся дуже “стильними” афішами і рекламою

Брендинг 80-го рівня

І “вишенька на торті”: зала гральних автоматів в приміщенні синагоги.

Фото Ольги Мірошниченко

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
Вгору