× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

Новий бренд Вінниці розроблятиме агенція Fedoriv

Розробку нового бренду міста в рамках нової маркетингової стратегії Вінниці здійснить відома брендингова-агенція Fedoriv.

Про це сьогодні, під час підсумкового засідання робочої групи з розробки маркетингової стратегії Вінниці, повідомив директор Департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян.

За словами Погосяна, бренд буде розроблено згідно з напрацюваннями робочої групи. В результаті роботи цієї групи, що складалася з 45 осіб і працювала два роки, було опитано понад дві тисячі людей – як мешканців міста, так і людей з інших міст.

Опитування проводилися шляхом прямого анкетування, так і у форматі “світового кафе” та вільних обговорень на численних заходах, що відбувалися протягом двох років в рамках розробки стратегії.

До самої робочої групи були залучені представники бізнесу, влади, громадських організацій, освітніх закладів, митці та міжнародні фахівці. За словами головного радника проекту ПРОМІС Кейді Ворд, спільно з яким реалізується цей проект, розробка маркетингової стратегії Вінниці – “це один з найбільш інклюзивних проектів, який реалізований ПРОМІСом”.

У процесі опитувань, зокрема, були визначені головні символи міста та слова, з якими Вінниця асоціюється найбільше. Так, в результаті опитування мешканців України, такими словами стали: “Фонтан”, “Roshen”, “Петро Порошенко”, “Музей Пирогова”, “Європейське місто”, “Водонапірна вежа”, “Чистота”, “Володимир Гройсман”, “трамвай”, “затишок”.

Що стосується символів, то головним символом міста визнано Водонапірну вежу (47%), фонтан “Рошен” (19%), садиба Пирогова (10%).

Як зазначив Віталій Погосян, презентувати новий бренд “можливо вже можна буде восени”. Брендингова-агенція Fedoriv має надати місту комплексний бренд, логотип, слоган бренду та бренд-бук.

Брендингова-агенція Fedoriv – одна з найвідоміших брендингових агенцій країни, котра працює з міжнародними компаніями. У портфоліо агенції – розробка брендів “Ощадбанку”, “Новій пошті”, OLX, “Wine Time”, “Океан Ельзи”, “Антошка”, Rabota.ua та іншим.

Контракт на розробру бренду був підписаний між Fedoriv та ПРОМІС. Сума контракту наразі не розголошується.

Фото Андрія Завертаного

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
Вгору