Не дороге, небезпечне і російськомовне: огляд вінницьких таксі. ІНФОГРАФІКА

Навряд чи цей матеріал можна вважати повноцінним оглядом, радше – це оглядовий експеримент.

Адже для того, аби ретельно вивчити особливості, недоліки та переваги тієї чи іншої служби таксі, нею потрібно скористатися не одноразово: здійснити поїздку в різні частини міста, у різний час доби, у вихідні та в будні тощо. Та й навіть у такому випадку більшою мірою це буде огляд диспетчерських служб, аніж власне, служб таксі, котрих у попередньому вигляді насправді більше не існує.

Переважна більшість водіїв таксі сьогодні зареєстровані як ФОПи, тобто підписують угоди з різними диспетчерськими службами, а відтак виконують отримане від різних служб, замовлення. У такому випадку один і той же водій, одне і те ж авто може приїхати за вами від різних служб. Саме тому на багатьох авто або немає “шашечок” узагалі, а інколи позначка іншої служби, ніж ту, що викликав клієнт. Подібна “колаборація” між різними диспетчерськими службами часто заплутує клієнта, а самі служби таксі втрачають власну “особливість”.

Тож наш тест-драйв вінницьких таксі – це швидше огляд “першого враження” від тієї чи іншої служби. Під час цього експерименту ми викликали автомобілі від десяти найпопулярніших місцевих служб таксі та оцінювали їх за кількома критеріями:

  • Швидкість подачі автомобіля
  • Якість авто
  • Безпека під час руху
  • Наявність решти у водія
  • Середня вартість кілометру
  • Музика в авто
  • Спілкування диспетчерів/ввічливість водія

При формуванні переліку служб таксі, які потрапили в огляд, ми керувалися побажаннями наших читачів, а також доступністю таких служб для пошуку в Google. Таким чином нами було відібрано 10 вінницьких служб таксі:

taksi-vinnytsi-1

Як відбувався огляд та чому вінницькі служби таксі отримали такі результати – читайте далі:

“Євротаксі” – (0432) 555 888

Лялі Ратушної, 112 – Соборна, 59. Тариф – 33 гривні.

Першим нашим дзвінком цього дня – о 10:10 – став виклик автомобілю служби “Євротаксі” за маршрутом вул. Лялі Ратушної, 112 – вул. Соборна, 59. З моменту завершення виклику до моменту подачі авто минуло всього 4 хвилини: за нами приїхав досить не привітний водій на сірому “Ланосі”. В машині грало радіо “Шансон” із класичним російським “блатняком” про “водку” і “клізму”. На прохання змінити музику, водій просто вимкнув радіо. Не зважаючи на частково засніжені дороги, водій не користувався паском безпеки і пасажиру це зробити також не пропонував.

img_8528

Найцікавіше сталося, коли ми попросили дати решту з купюри в 200 гривень. Таксист заявив, що не має решти, і став на “аварійку” на вул. Оводова вже майже біля міськради. Заблокувавши частину дороги, він виразно подивився на клієнта, очікуючи, що той вийде з авто в пошуках розміну. “Перестрілка” поглядами тривала кілька митей, доки таксист не запитав:

  •  – Ну, кто пойдет?
  •  – Не знаю, Ви, мабуть. 
  •  – А почему я?
  •  – Ну не я ж. 
  •  – А.. Почему у меня должна быть сдача? 
  •  – Бо по закону.
  •  – Ах, по закону…

На цих словах таксист рвучко вийшов з авто, демонстративно грюкнув дверима і за хвилину повернувся зі жменею купюр. Видавши решту, мовчки провіз ще кілька десятків метрів і висадив на парковці міської ради. Поїздка довжиною 3,4 кілометри загалом тривала 15 хвилин і без особливого задоволення.

  • Авто: Daewoo Lanos
  • Швидкість подачі: 4 хвилини
  • Наявність решти: немає
  • Безпека руху: 4/5
  • Музика: російський шансон
  • Відстань/тариф: 3,4 км/33 грн.

“Форсаж”– (0432) 555 069

Вул. Соборна, 59 – Лялі Ратушної, 112. Тариф – 30 грн. 

Аби спробувати досягнути максимальної об’єктивності, наступну службу ми викликали на попередню адресу – щоб порівняти іншого водія та іншу службу за аналогічним маршрутом. Таксі “Форсаж”, на диво, приїхало вже за дві хвилини після виклику – один з рекордсменів нашого огляду. За кермом жовтого “Renault Kangoo” сидів молодий привітний чоловік з різнокольоровими татуюваннями на руках. Цього разу замість тюремного шансону в салоні лунав джаз – так само не голосно.

img_8535

Водій чітко дотримувався правил та ліміту швидкості: жодного разу стрілка на спідометрі не перевищувала позначку 60 км/год. Однак водій, як і його попередній колега, також був не пристібнутий паском безпеки.

На наше прохання дати решту з купюри 200 гривень, таксист зреагував нормально, щоправда дещо довго шукав гаманець – боявся, що загубив його взагалі. Тариф з аналогічної точки А в точку Б обійшовся нам на три гривні дешевше, ніж попереднього разу: 30 гривень замість 33-ох, як в “Євротаксі”. Через відсутність зайвих затримок, ця поїздка загалом тривала 10 хвилин.

  • Авто: Renault Kangoo
  • Швидкість подачі: 2 хвилини
  • Наявність решти: є
  • Безпека руху: 5/5
  • Музика: джаз
  • Відстань/тариф: 3,4 км/30 грн.

“Приват”– (0432) 555 006

Вул. Лялі Ратушної, 112 – вул. Грибоєдова, 3а. Тариф – 45 грн.

Цього разу від Лялі Ратушної ми вирішили поїхати на інший берег Бугу – на вул. Грибоєдова, 3. За кілька секунд після завершення розмови з диспетчером, отримали смс: приїде сірий “Ланос”. Авто приїхало буквально за дві хвилини: за кермом – молодий водій, у салоні грає якийсь американський реп, але також не голосно. Як і всі попередні – водій не пристібається, пасажирам також не радить, однак хлопець загалом ввічливий.

img_8533

Авто їхало доволі швидко, однак таксист правила не порушував: хіба що на Київському мосту приблизно на 5 кілометрів перевищив допустиму швидкість руху. Відстань трохи більше 6 кілометрів ми проїхали за 12 хвилин, у той час як навігатор “прогнозував” нам 15 хвилин. За послугу таксі “Приват” нарахували нам 45 гривень.

  • Авто: Daewoo Lanos
  • Швидкість подачі: 2 хвилини
  • Наявність решти: є
  • Безпека руху: 4/5
  • Музика: реп
  • Відстань/тариф: 6,2км /45 грн.

 “Вимпєл”– (0432) 555 777

Вул. Грибоєдова, 3а – вул. Лялі Ратушної, 112. Тариф – 43 грн.

За попереднім принципом, ми вирішили повернутися знову на Лялю Ратушну, аби протестувати наступну службу за аналогічним маршрутом. Заталефонували у таксі “Вимпєл”, однак по причині відсутності вільних авто диспетчер відразу перекинув наше замовлення на своїх колег з таксі “Чайка”.

Водій на жовтому “Рено” приїхав за 4 хвилини після виклику: на авто не було жодної “шашечки”, його приналежність до якоїсь служби або навіть до таксі взагалі визначити було складно, тож водій сам вийшов з авто і уточнив, чи виклик здійснювали ми.

У салоні досить різко пахне м’ятним ароматизатором, краєм ока вдалося помітити, що в авто таки є “шашечки”, однак вони валяються у водія під ногами, що навряд чи сприяє безпеці під час руху. Взагалі водій сидів надто близько до керма – значно ближче, ніж це рекомендується в автошколах на випадок екстренної ситуації. Окрім того чоловік сильно кашляв – лише цей голосний звук міг перебити шансон із колонок.

Ближче до центру їхати ставало все більш страшно: таксист хвацько перелаштовувався в інші смуги руху без увімкнення поворотників, постійно намагався проскочити на “жовтий”. Перед поворотом із Соборної на Пирогова, помітивши поліцейську “засідку”, водій голосно повідомив по рації колег про присутність “копів”: “Соборная возлє Троянди – контроль!”. Діставшись місця призначення ми з полегшенням зітхнули: за понад 6 кілометрів відстані та лише 13 хвилин поїздки заплатили 43 гривні.

  • Авто: Renault Kangoo
  • Швидкість подачі: 4 хвилини
  • Наявність здачі: є
  • Безпека руху: 3/5
  • Музика: шансон
  • Відстань/тариф: 6,2км /43 грн.

Таксі “Оптимальне” – 579

Вул. Зодчих, 28 – вул. Соборна, 99а. Тариф – 27 грн.

Це перша служба з нашого переліку, котра надає можливість викликати авто через мобільний додаток. Від моменту виклику авто до прибуття машини минуло 6 хвилин: водій сам зателефонував та уточнив, де почекати. Автомобіль – чистий та охайний Ford C-MAX, в салоні грає українська музика, а ще на панелі – багато іконок та хрестиків.

img_8544

Поїздка від Зодчих, 28 до Соборної, 99а зайняла у нас 9 хвилин (3 кілометри) – лічильник нарахував 27 гривень за проїзд. Решта з купюри у 200 гривень у водія була, однак частину грошей таксист видав гривневими монетами.

  • Авто: Ford C-MAX
  • Швидкість подачі авто: 6 хвилини
  • Наявність решти: є
  • Безпека руху: 5/5
  • Музика: українська попса
  • Відстань/тариф: 5км /27 грн.

VinTaxi – (0432) 555 000

Вул. Соборна, 99а – Проспект Юності, 44. Тариф- 30 грн.

Цього разу ми вирішили спробувати авто в одну точку, але поїхати в інший куток міста, а відтак – перевірити на це реакцію водія та диспетчерів. На щастя, водій без проблем замість району Поділля поїхав на проспект Юності, 44, не виказавши при цьому жодних претензій у наш бік.

VinTaxi прислали за нами чорну “Lada Kalina”, машина приїхала за 6 хвилин після виклику, за кермом – вже не молодий водій, у салоні знову звучало радіо “Шансон” – не надто голосно, аби дуже дратувати.

img_8550

Відстань у 5,2 кілометри ми подолали за 11 хвилин, однак з вартістю поїздки виникли проблеми. Виявилося, що водій не увімкнув лічильник на початку, тож на фініші пристрій показував нулі. “Що робитимемо?”, – цікавимося. “Ну, не знаю. Давайте 30 гривень, чи що”. Оцінивши відстань і середній тариф по місту, ми не стали сперечатися, а спокійно розрахувалися.

  • Авто: Lada Kalina
  • Швидкість подачі авто: 6 хвилин
  • Наявність решти: є
  • Безпека руху: 5/5
  • Музика: російський шансон
  • Відстань/тариф: 5,2км /30 грн.

Диспетчер VinTaxi, як і абсолютно усі диспетчери інших служб, звернулися до нас російською мовою. Лише після кількох фраз автора українською, дівчина зі служби також перейшла на українську. Подібне у Вінниці трапляється вкрай рідко, в абсолютній більшості випадків диспетчери продовжують спілкуватися з клієнтом російською, попри його побажання розмовляти українською. Трапляються випадки, коли окремі диспетчери навіть насміхаються з клієнтів, якщо останні вимагають “за промовчанням” спілкуватися з ними державною мовою.

Love taxi – (0432) 555 555

Проспект Юності, 44 – вул. Соборна, 99а. Тариф – 35 грн. 

Ця поїздка виявилася найбільш небезпечною та нервовою з усіх. З проспекту Юності нас забрала сіра, вже дуже не нова “Лада-дев’ятка”, за кермом – молодий водій у спортивному костюмі. Перші хвилини їзди не залишили сумнівів – потрібно терміново пристібатися паском: водій їхав з перевищенням швидкості, не вмикав поворотники, постійно обганяв з правого боку, щоразу намагався проскочити на “жовтий”. Однак скористатися паском безпеки виявилося досить проблемно: гніздо для паска виявилося заблокованим якимось “лівим” підлокотником і ще зверху – півторалітровою пластиковою пляшкою.

img_8556

Для того, аби розібрати цю конструкцію, ми мусили зупинятися, не без зусиль розбирати пластикові завали і лише тоді вдалося пристібнутися. Поїздка продовжилася в такому ж дусі аж до Соборної, а вже там ми ледь-ледь відстібнули ці паски і з полегшенням залишили авто цього горе-водія.  Поїздка по дистанції 5,2 кілометри тривала 14 хвилин і коштувала 35 гривень.

За кілька хвилин нам зателефонували з диспетчерської служби Love taxi та попросили поділитися враженнями від поїздки. Автор цих рядків чесно розповів про всі недоліки – диспетчер ніби зі здивуванням вислухала всі претензії, перепросила за водія та пообіцяла, що служба зробить відповідні висновки. Що ж, будемо сподіватися.

  • Авто: ВАЗ 2109
  • Швидкість подачі авто: 3 хвилини
  • Наявність решти: не з’ясовано
  • Безпека руху: 2/5
  • Музика: російський шансон
  • Відстань/тариф: 5,2км /35 грн.

“Бліц”– (0432) 555 444

Вул. Соборна, 99а – вул. Соборна, 59. Тариф – 25 грн.

Не з першого разу, однак нам таки вдалося викликати автомобіль через службу таксі “Бліц”. Ми замовили маршрут від Собороної, 99 до міської ради – загалом 950 метрів. Від моменту виклику до подачі автомобіля минуло 6 хвилин, приїхало не нове, але доглянуте зелене “Пежо”.

img_8563

Переваги цього автомобілю у порівнянні з “Ладами” та “Ланосами” вповні відчулося, коли ми виїхали на бруківку вул. Соборної: замість звичної “трясучки”, авто їхало м’яко та плавно. Діставшися міської ради, водій побажав нам гарного дня і взагалі поводився дуже ввічливо. Загалом поїздка тривала 7 хвилин, вартість склала 25 гривень, водій без зайвих питань видав решту з 200 гривень і попрощався.

  • Авто: Peugeot 406
  • Швидкість подачі: 6 хвилин
  • Наявність решти: є
  • Безпека руху: 5/5
  • Музика: н/а
  • Відстань/тариф: 0,9 км /25 грн.

“Чайка”– (0432) 555 050

Вул. Соборна, 59 – вул. Зодчих, 28. Тариф – 35 грн.

Наприкінці нашого огляду ми продовжили викликати автомобілі тих служб, до яких не могли додзвонитися з першого разу. Тож після “Бліцу” вдруге зателефонували до таксі “Чайка”, котра зранку перенаправила наше замовлення до колег з таксі “Вимпєл”.

Цього разу диспетчер нас повідомила: авто зможе бути біля міськради лише через 8 хвилин – ми погодилися чекати. По факту машина приїхала на хвилину раніше – вишневий ВАЗ 2107. За кермом виявився не молодий чоловік у сорочці та спортивних штанях з увімкненим “шансоном” по радіо. Попри те, що панель “сімки” була усипана маленькими іконками, водій не соромився під час поїздки використовувати ненормативну лексику і хвалився, як щойно проїхав “під знак”.

img_8565

Але далі почалося найцікавіше: за прикладом деяких водіїв маршруток, наш водій інколи кидав кермо і прямо на ходу обома руками перераховував гроші. На цьому тлі такі “дрібниці”, як не увімкнуті поворотники при зміні смуг руху, ігнорування пішоходів на зебрах і проїзд світлофора на “жовтий” вже не дивували. Вже наприкінці поїздки водій ніби помітив, що наш оператор із заднього сидіння здійснює зйомку, тож коли водію зателефонували на мобільний, він не ризикнув до всього іншого на ходу взяти ще й слухавку. Якимось дивом живі-здорові ми таки дісталися пункту призначення на вул. Зодчих, за що заплатили 35 гривень.

  • Авто: ВАЗ 2107
  • Швидкість подачі: 7 хвилин
  • Наявність решти: н/а
  • Безпека руху: 2/5
  • Музика: н/а
  • Відстань/тариф: 3,2км /35 грн.

“Магніт”– (0432) 555 067

Вул. Зодчих, 28 – вул. Соборна, 99а. Тариф -25 грн.

Останньою службою, котру ми протестували під час нашого огляду, стало таксі “Магніт”. Здійснивши виклик о 15:40, о 15:44 ми отримали повідомлення про те, що авто за нами приїде о 15:51. Чітко у в зазначений час біля нас з’явився зелений “Opel”. Водій їхав не швидко, намагаючись не порушувати ПДР, пропускаючи пішоходів на “зебрах”, паски безпеки в авто працюють без “особливостей”.

img_8569

Щоправда, решти у водія не виявилося: чоловік пояснив це тим, що щойно заправився на АЗС і віддав майже всю готівку. Однак від поїздки загалом це враження не зіпсувало.

  • Авто: Opel Vectra
  • Швидкість подачі: 11 хвилин
  • Наявність решти: немає
  • Безпека руху: 5/5
  • Музика: н/а
  • Відстань/тариф: 3,1км /25 грн.

Додаткові послуги вінницьких служб таксі

taksi-vinnytsi-2

“На десерт” цього огляду ми вирішили спробувати викликати автомобіль англійською мовою. Враховуючи те, що Вінниця позиціонується як європейське місто, котре прагне привабити якомога більше іноземних туристів, хто як не служби таксі мають бути готові до спілкування із іноземцями.

Проте як виявилося, диспетчери жодної з вінницьких служб таксі не змогли нормально спілкуватися з клієнтом англійською. Особливо нас “порадували” служби, які позиціонуються саме як такі, де можна замовити таксі будь-якою мовою. На практиці це виявилося банальною рекламою, котра не має нічого спільного з реальністю.

Так, наприклад, у “Євротаксі” нам з величезними зусиллями спробували відповісти англійською, однак потім з англійської мови клієнта почала хором сміятися уся диспетчерська служба. Звісно, користуватися такою службою ми б не радили жодному іноземцю.

Ще одна служба – таксі “Магніт” – котра у власній рекламі зазначає, що у них можна викликати авто будь-якою мовою, здається, взагалі познущалася з наших спроб викликати машину англійською. “Говоріте по-русски!”, – так відповідала на наше звернення англійською диспетчер. Чому саме “по-русскі”, а не, приміром, польскою, німецькою чи французькою – лишається загадкою.

Як видно, ситуація зі службами таксі у Вінниці сьогодні – далеко не ідеальна. Окрім наведених вище недоліків, містяни часто скаржаться, що дуже складно викликати автомобіль в години-пік, багато водіїв не погоджуються везти пасажирів за місто, деякі водії можуть звертатися до клієнтів-жінок з непристойними пропозиціями. Відтак останнім часом у Мережі і поза нею все частіше піднімається питання створення муніципальної служби таксі, котра могла би вирішити багато з цих проблем і частково врегулювати ситуацію у Вінниці в даній сфері.

Аби дізнатися, чи варто вінничанам очікувати появи в місті муніципального-комунального таксі, ми звернулися за коментарем до директора Департаменту енергетики, транспорту і звязку Вінницької міської ради Олексія Пидоченка. Проте з п’ятниці, 2 грудня досі не можемо отримати відповідь на це запитання. Ми щиро сподіваємося, що чиновники таки знайдуть час для розмови, аби прояснити цю ситуацію для наших читачів.

А поки подібна ситуація з місцевими службами таксі спонукає хіба що до користування лише власним авто та громадським транспортом, а ще краще – до піших прогулянок. І, звісно, до появи справді якісною служби таксі, яка буде справді перейматися про безпеку власних клієнтів, ретельно відбирати персонал – як диспетчерів, так і водіїв, а ще – з повагою ставитиметься і до іноземних гостей Вінниці, і до самих вінничан.

Андрій Качор, Андрій Завертаний, Леся Качор.

Фото та відео Андрія Завертаного.

Позначки: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
  • Sergiy Sugonyako

    Cпробуйте замовити таксі (будь-якою мовою :D) з ночі до ранку, маршрут з авторинку (Версаль) до Соборної – усі відмовляються 🙁
    Ледацюги!

  • Марина Марина

    Дякую що підняли цю тему, давно хотіла прочитати про таксі Вінниці, в інтернеті інформація про тарифи застаріла. Люблю службу “Бліц”, тариф = якість обслуговування.

  • Ольга

    Цікава стаття. АЛЕ після прочитання статті склалося враження, що автор не знає про одне правило дорожнього руху. Таксістам можна не пристібатися згідно ПДР.

    Порушення ПДР: пункт 2.3 в)Дозволяється НЕ пристібатися особі, яка навчає водінню, якщо за кермом учень, а в населених пунктах, крім того, водіям-інвалідам, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів і ТАКСІ.

    • Andriy Kachor

      У матеріалі жодного разу не вказано, що не пристібнути паски – це порушення ПДР. Автор звертав на це увагу в контексті небезпеки руху по присипаним снігом вулицям у принципі. На мою думку, звичка користуватися пасками безпеки має бути рефлексом не залежно від того, таксист ти, чи ні.

      • Encraze

        Гадаю, що дозвіл не пристібатися було впроваджено з міркувань безпеки. Знаходячись сам на сам з незнайомцем в авто треба бути готовим до всякого. То нетверезі пасажири нападають на таксистів, то самі таксисти чогось хочуть від дівчат. У такому випадку безпечніше бути без паска, забезпечуючи безпеку руху обережним водінням.

        • Анатолий

          Безпека руху не забезпечується обережним водінням, по тій простій причині що подушка безпеки відкривається зі швидкістю 300 км на годину, і якщо в таксиста не лах, а нормальна машина, то вона може повбивати і пасажира, і водія при наїзді на бурдюр. Відомі випадки смертей на парковці від подушок, коли люди тільки почали їзду не пристібнувши пасок безпеки.

          І взагалі, водій може їздити як завгодно, це ніяк не гарантує що він доїде до точки призначення, тому що є неадеквати які гасають 130 км зимою, є бокові удари, є рельси на яких крутить авто і т.д.

    • Анатолий

      Що значить можна не пристібатися? В законі можна написати що можете не боятися ходити в 3 години ночі темним переулком, вам не буде страшно? А нічого що коли пристібається пасажир, 100% таксистів починають його висміювати? Спробуйте пристібнутись в таксі, поділитесь враженнями як на вас подивиться водій і що скаже.

  • Ольга

    “Як і всі попередні – водій не пристібається” – читайте ПДР перш, ніж писати.

    • Анатолий

      Подивіться що відбувається з людьми при ДТП на швидкості 60 км за годину перед тим як писати. Я вам скажу – те ж саме що приблизно кинути помідор об стіну.

  • Виктор Цендра

    Извините, но обзор написан иногородним? Хотя, даже в этом случае, можно было бы узнать больше, поговорив с несколькими адекватными водителями с разных служб.
    – Лучше общественным транспортом?! Один раз днем или вечером, после 20:00, можно проехаться. Попробуйте месяц пользоваться общественным транспортом, утром с 8 до 10 или вечером с 17 до 19, тогда Ваше мнение кардинально измениться, невзирая на швейцарские трамваи и “ВайФаи”.
    – Иностранные языки, сам не проверял, но здесь вроде что-то есть http://vimpel.vn.ua/index.php?action=11
    – в Виннице, минимум на четырех службах, можно вызвать машину со смартфона, без участия диспечера: 579, Магнит и 838 – мобильное приложение, у Евро – онлайн (т.е. можно и с ПК)
    – Відстань/тариф – це якось невірно вказано, на мою думку, тариф, як мені здається є більш сталою величиною. Тариф/ціна – було б якось коректніше. IMHO
    – до 1 км – 25 грн, человек не знающий тонкостей, подумает что 3 км будет стоить 75? А не 25 )))
    Понимаю, что это поверхностная оценка, как бы, с точки зрения обычного клиента, но окажись я в другом городе, и зная, что заказывать такси придется десяток-другой раз, я бы гуглил и говорил бы с таксистами.
    С уважением,
    Виктор

  • knaipa

    Дуже і дуже крутий огляд. Вежа на висоті. Таксисти як і служби різні бувають.
    Я наприклад дуже задоволений Євротаксі – у них є можливість замовити онлайн без вислуховування диспечерів (це ще те задоволення насправді). І завжди були нормальні авто / водії. Але зараз обов’язково спробую альтернативу – Магніт (як порадили в коментарях) і Оптимальне.

    Але мій комент не про таксі, а про статтю і проведену над нею роботою – я вдруге за тиждень дивуюсь новому рівню журналістики з Вежею. Це реально крута робота, можна сказати – досі небачена в Вінниці.
    Дякую

    • Andriy Kachor

      Дякуємо, що читаєте!

  • Олександр Малик

    Огляд і справді крутий,і потрібний.Але хочеться відмітити деякий непрофесіоналізм перевіряючих.1.В автомобілях таксі,не обов’язково простібуватись ременями безпеки у місті.2.у нашому місті водій навряд чи здійснював обгін з права,скоріше то називається випередження,і такий маневр не є порушенням.Неточність-виклик таксі через додаток є в Євро таксі.І якраз це таксі стало першим,хто створив такий продукт,використовує його вже 2 роки,і не опромінює жителів міста радіохвилями радіостанцій,та й в авто без радіоефіру стало тихо.Також не перевірялися так звані грачі,там було б набагато цікавіше.Чомусь ними не цікавиться міська влада,і у вас теж до них не дійшли руки.А там кримінал,який в ККУ називається ,вибачте за російську,-мошенничество.І це вокзали,ворота міста.І для такої ,трохи необ’єктивної перевірки,висновок,що нашими таксі не можно користуватись,звучить як образа.Ми вже багато років перевозимо тисячі людей,як правило існуємо практично без доходу,без підтримки.Якщо цікаво,можу дати вам інтерв’ю,щоб ви могли ширше висвітити проблеми таксі у Вінниці,і не тільки.З повагою водій Євро таксі.

    • Владимир Валериевич

      1. А чому не обов’язково? Таксі ніколи не попадають в аварію? Шанс зламати носа чи розбити голову об скло навіть на 40 км/год величезний.. І не обов’язково аварія стається з вини водія. Чому тоді не обов’язково пристібуватись?
      Опромінення міста радіохвилями? …. не ну… ну..єхх.. а як же радіохвилі мобільних телефонів для вашого софту?
      Грачі не шахраї, так вони нечесні, але вони вступають з пасажирами в цивільно-правові відносини, просто не оголошують свої тарифи

      • Олександр Малик

        З великим бажанням відповідаю Вам на всі 3 зауваження:1-тому що ПДР не зобов’язують.Тільки по бажанню.А носа можна і на балконі розбити,але ж Ви там палите без протигаза і вогнегасника.2-Частоти мобільних пристроїв і радіостанцій,це,як кажуть в Одесі,две большие разницы.Насамперед сила випромінювання в радіостанцій набагато сильніше.А у нас ще водії їх понакручують,і замість 17 ват які установлені,120.І на кінець грачі.Там обман починається з ліхтарями на даху авто.Вони видають себе за таксі,хоч такими не являються.І на ліхтарями написи є шахрайством.

        • Владимир Валериевич

          1. Так, але ж це моє бажання пристібнутись? Чому водій вказує мені як мені забезпечувати собі безпеку? Хочу пасок безпеки, а ні – я знайду іншого водія.
          2. 27 герцова рація безпечна, ну звісно якщо там не тисячі ватт. мобільні телефони використовують більш небезпечну частоту, але мають замалу потужність щоб хоч якось здоров’ю зашкодити.
          3. Так, грачі це проблема. Але це не кримінальна, а адміністративна відповідальність. Щоб боротись з ними, потрібна не тільки поліція / фіскальна служба, а і відповідні заяви від громадян з активною позицією. Без пинка робиться все дуже повільно. Але ж тут у коментарях теж таксисти жалілись що постійно перевіряють, то може таки перевіряють?

  • Олександр Остаповець

    Друзі, є безліч інформації і постів, де намагаються гнобити таксистів і говорити, що нема нормальних служб і т.д. зокрема, звертаюся до авторів огляду. Ви часто користуєтеся громадським транспортом коли треба в 3 години ночі на жд? Але тим не менше… Дякую ВАМ, що не пожаліли 200 гривень для експерименту. Але моє враження таке, що цей огляд робили на замовлення) такою червоненькою ниткою крізь цей матеріал проходить думка про муніципальне таксі, що само собою ясно кому це вигідно і кому під силу такий проект зробити. Бізнес і не більше. Свідченням цього є рейди транспортників на таксистів, які проходять чогось лише у Вінниці!! Але то таке… Ви хочете сервісу, але не хочете за нього платити. ( “Не нове, але доглянуте пежо”) – як на мене надто пихато звучить з Ваших вуст. Я можу писати про це день і ніч, але ще пару слів про головне. Всі хто критикує таксі – Ви, чорні списки різні і т.д …—— ви дуже поверхнево все оцінюєте.але то дуже тонка справа, чесно, я знаю. Тому що одне за інше чіпляється. Держава-люди-рівень життя. Вашому обуренню нема меж від того, що “нема здачі”, а ви і не могли подумати, що цей водій дійсно заправив машину, яку взяв в оренду за яку теж треба платити, щоб прогодувати сім’ю і не вилазить з неї цілодобово. А ще таксистам доводиться дуже часто возити таке “бидло”, що і ворогу не побажаєш, причому за копійки. А від такого і приватності в очах менше, і патріотизму. Порадив би домовитися з будь-яким водієм, будь-якої служби і поставити камеру в авто. Хоча б тиждень щоденно знімати. Вночі теж. Проаналізувати і показати людям. Ото був би огляд, я впевнений, що тоді б Ваша точка зору була б іншою, так як залежить від рівня поінформованості)) гарного дня!

    • Владимир Валериевич

      А мені, наприклад, не ясно кому це вигідно. Можливо ви знаєте прізвища? Ну щоб не бути голословним?
      Також я не розумію чому муніципальне таксі це погано?
      Ось наприклад я зняв на реєстратор як з таксі на ходу викинули пляшку і якесь сміття. Одразу зателефонував в поліцію – ті сказали що зроблять зауваження, але потрібно звертатись до служби таксі. Я звернувся туда – вони сказали що водію зроблять зауваження, але не думаю що це щось змінить. Я звернувся на “цілодобову варту” – ті сказали що таксі це приватна структура і вони нічим не допоможуть, хоча якби це була маршрутка – тоді у водія були б проблеми.
      Інший випадок – їхав з таксистом який грубо порушував правила, навіть зачепив дзеркалом дівчину на переході. Я зробив йому зауваження, при ньому ж зателефонував диспечеру і почув відповідь що вони йому нічого не зроблять, тому що водій у них не оформлений офіційно. Круто ж?
      Щодо того, що водії працюють за копійки – ну так хто на що вчився? Я плачу гроші і я хочу отримати сервіс відповідного рівня. Не подобається працювати таксистом – працюй охоронцем, працюй касиром, вантажником – низкокваліфікованої роботи зараз досить (достатньо в будь-яке сільпо підійти). Але ж там треба працювати.

      • Бытбылдык Бужурбай

        Будь ласка назвіть прізвище водія, номер авто. Країна бажає знати героя. А що до сервісу , то Ви отримуєте той рівень, за який плачете.

        • Владимир Валериевич

          Чому я маю плакати? ))
          Сподіваюсь то була помилка) Я плачу ту суму, за яку мені продають свої послуги і відповідно я прошу щоб ці послуги були належної якості

      • Олександр Остаповець

        Хто на що вчився? Ахаха) дуже смішно) ви мислите стереотипами) і переходите на особистості, хоч і не знаєте особисто мене і рід моєї діяльності. Проблема нашого народу, що всі лиш за свою “Ж” думають ось і все. І ще – хорошим людям – трапляються хороші таксисти і люди взагалі. З Ваших слів напрошується висновок, що в таксі працюють тільки тупі, низькокваліфіковані і сміттєвикидальнічерезвікно кадри.

        • Владимир Валериевич

          Ажніяк, я приклади нелінивих людей, які навіть у похилому віці знаходили собі роботу за смаком і мали в цьому успіх.
          І я ніяк не хотів образити таксистів, навпаки, ви просто не зрозуміли мене.
          І ще – я впевнений що або робота приносить задоволення і ти на ній працює, або не ниєш

      • Максим

        З приводу мусора викинутого з автомобіл то це не критеріі оцінювання роботи таксі. Це вихаваність людини. Їхав він чи на таксі чи на маршрутці чи на тролейбусі він всеодно так би поступив так само як порушення ПДР то по-перше в правилах немає такого як грубе порушення чи не грубе, а по-друге порушують абсолютно всі і якщо водії порушують то це знову ж таки їх вихованість і недопрацювання поліції.

        • Владимир Валериевич

          ні, це не оцінювання роботи таксі. я і не оцінював таксистів – я піднімаю іншу тему – водії таксі, як і служби не несуть відповідальності.
          Коли на касі в магазині вам нахамлять – ви маєте право поскаржитись адміністратору, або в спілку захисту прав споживачів. Якщо ви побачите що працівник якогось магазину буде викидувати сміття на вулиці – що ви зробите? Правильно
          А що зробите з таксистом який не є найманим працівником, не підписував ніяких договорів?
          Н-І-Ч-О-Г-О.
          Ось ця безкарність і є основною проблемою, з якої витікає решта…

    • Максим

      Огляд був чудовий…
      Ви би побачили як одні майже з ногами залазять на сидіння, інші свої брудні пакети сунуть, без спросу їсти починають в салоні, дуже обурюються коли їм забороняєш палити, тикають тобі, нецензурно висловлюються. Можуть в кінці поїздки в якихось дуже віддалених від цивілізяції районах дати 500 гривень (не попередивши) в надії що сдачі не буде а розміняти тут немає можливості і він проїде безкоштовно.
      Зараз в загалі всі постійно розраховуються або 100 або 200 гривневою купюро а ти моєш постійно мати здачу… по 15 раз за день
      Так само як про радіо шансон., якщо людині подобоється така музика то він має повне право її слухати, а пасажир має право попросоти переключити станцію. Так що це не є недоліком служби якщо водій слухає таку музику.

      • Владимир Валериевич

        Ох, ідеального клієнта не буває.
        Я свого часу працював в сервісі і кліента-небидла є дуже малий відсоток. Що я зробив щоб не мати постійних проблем з клієнтами? Правильно – я змінив місце роботи.

  • Людмила

    Користуюсь Євротаксі. 1. Жодного разу диспетчер не відповіла мені українською (в них і мобільний додаток тільки російською). 2.Таксисти порушують ПДД – на виїзді з Грошу на 600-річчя пересікають суцільну розмітку, замість того аби виїхати на перехрестя і виконати розворот як того вимагають правила, про поворотники взагалі мовчу – це ж для лохів, так? 3. Розмовляють по телефону, тримаючи його в руці 4. Якось їхала з таксистом цієї служби і він мені розказав, що від них навіть стажу водіння не вимагають, не вимагають справки про стан здоров’я – вдумайтесь, ви їдете з людиною, яка може хворіти будь чим, а ви з нею ці 15 хвилин одним і тим самим повітрям дихаєте. І я не впевнена, що в інших службах ситуація краща.

    • Максим

      А ви коли сідаєте в таксі показуєте свою спраку про стан вашого здоров’я ? Чи коли людина з туберкульозом в лікарню їде вона каже свій діагноз?
      Чи в громадськрму транспорті вам усі пасажири замість квитка справки показують?
      Проплачена стаття із відповідними коментаторами…

      • Владимир Валериевич

        Хто проплатив? В чому видно що вона проплачена?

  • Бытбылдык Бужурбай

    Не об’єктивна, не адекватна, замовна стаття, написана людьми, які вважають, що за 30 грн.купують авто із всіма зручностями.

    • Andriy Kachor

      Можна уточнити, ким саме замовлена ця стаття?

      • Бытбылдык Бужурбай

        Будь ласка: тим, хто просуває муніципальне таксі.

        • Владимир Валериевич

          Є якісь прізвища?

      • Владимир Валериевич

        жидорептилоїдами я думаю. у нас же все так – щось не те – влада зливає патріотів в казанах, журналісти пишуть замовну джинсу про крокодилові черевики…
        люди просто не вміють об’єктивно сприймати речі так як вони є, їм потрібні прості рішення, прості пояснення..

  • Encraze

    По-перше, хочеться зауважити, що робити висновок про службу таксі з одного перевізника – безглуздо. Є кращі або гірші водії у будь-якій із служб. По-друге, правила дорожнього руху України дозволяють водіям та пасажирам таксі не пристібати паски безпеки рухаючись містом. По-третє, правила не забороняють випередження з правого боку, якщо водій рухається окремою смугою. Ціни дуже різняться навіть в межах однієї служби за тим самим маршрутом. Я користуюсь переважно двома службами таксі, а їздити мені треба небагато. Найчастіше це з дому на залізничний вокзал або навпаки. Ціни різні, машини різні, водії різні. Служби ті самі. Тому про що тут мова – не зрозуміло.

  • Максим

    Никакой объективностью и осведомленностью о таком бизнесе как такси авторы не обладают, всё то же из серии “людям нужно шоу”, как будто студенты эксперименты проводят… Боюсь представить себе какой сервис будет у муниципального такси, при нынешних тарифах, 8-ми рабочем дне водителя и холостыми пробегами машин. Платить точно придется больше, а машину вызвать вообще будет из мира фантастики, не думаю, что на город их останется много, но об этом автор будет писать уже в рубрике “неудовлетворенные” только в будущем. Сейчас трудное время и всем предпринимателям, как сервисным службам, так и водителям нужно отдать должное за то что они выполняют свою работу, и делают комфортней вашу жизнь. Для начала нужно думать как пересадить водителей на комфортные автомобили, а не возмущаться что “девятка приехала”, потому что при курсе доллара в 30грн. и через 10 лет вы будете ездить на этих же девятках, только что с ними будет до того времени… Такое чувство, что люди сами желают угробить весь малый бизнес в стране. Статья больше напоминает программу “ревизор”.

  • Владимир Валериевич

    Усі автори що тут плачуть за муніципальне таксі ви не враховуєте одне – таксист це вид підприємницької діяльності. Його неможливо заборонити / монополізувати в одному місті. Це буде порушення Конституції у кілько розділах.
    Не плутайте з маршрутками – регулярні перевезення це трохи інше.
    Якщо і говорити про якусь муніципальну службу – вона буде створена не замість решти, а в доповнення. І тоді вона має бути конкуретною.
    Хоча я особисто за нормальну, прозору систему ліцензування і єдину систему скарг та рейтингів
    Убер прийде – порядок наведе;)

    • Vadym Kozak

      Не треба чекати експансії закордонних служб – з 2017 року у Вінниці починає роботу український мобільний сервіс замовлення таксі – GoGo Taxi! Система відгуків і рейтингів гарантує високий рівень спілкування між водієм та пасажиром. Ви повністю контролюєте поїздку через мобільний додаток GoGo Taxi – тому у Вас не буде причин для хвилювання. Перед замовленням Ви можете ознайомитись з профілем водія, в якому вказані відомості про водія: його фото, телефон, марка авто. Зробити замовлення можна через мобільний додаток – всього декілька кліків і ніяких операторів. Детальніше з роботою сервісу можна ознайомитись за посиланням -https://gogodriver.app.link/PVTpfXkQXy

  • Максим

    Автору треба спочатка навчитись розбиратися в марках і модельх автомобілях (якщо він пише на автомобільні теми) добре що хоть в кольорі не заплутався

    • Владимир Валериевич

      а навіщо автору розбиратись в марках і модельках, якщо він хоче розібратись в сервісі? ))

  • Andriy Kachor

    У зв’язку з великою кількістю коментарів, хочу дати відповідь на основні запитання/зауваження (яких би не виникло, якби усі коментатори уважно прочитали матеріал):
    1. Автор не позиціонує цей матеріал як класичний огляд, а швидше – як огляд-експеримент. Про це зазначено на самому початку матеріалу, в ліді.
    2. Чому така увага до мови? Тому що абсолютно точно має місце дискримінація клієнтів за мовною ознакою. Ще й у місті, де переважна кількість населення – україномовне. І диспетчерські служби дискримінують саме більшість, що у принципі – нонсенс і парадокс, але саме так є. Окрім всього іншого – це свідчення поваги/не поваги до клієнта, не кажучи вже про дотримання мовного законодавства. Що стосується, приміром, англійської мови – ситуація ще гірша (див. відео у матеріалі). Тотальна російська, ніби це не Вінниця, а Самара чи Калуга.
    3. Щодо “замовного характеру публікації”: це взагалі складно коментувати, позаяк недоліки і переваги вказані щодо різних служб. Підозри у лобіюванні муніципального таксі також дивні, адже чиновники міськради відмовилися навіть надавати нам коментар з цього приводу – і про це також написано у матеріалі. Досі не надали, між іншим.
    4. Мета цієї публікації – не “кинути камінь в город таксистів”, як дехто пише, а окреслити проблему, зафіксувати її і звернути на неї уваги зокрема керівників диспетчерських служб. Через деякий час ми зробимо повторний подібний огляд аби зясувати, чи зробив хтось із цього висновки. Приємно, що деякі власники служб майже відразу вийшли на звязок, подякували за матеріал і пообіцяли виправити недоліки. Будемо сподіватися, що так воно і станеться.
    5. Дякую всім, хто прочитав і висвловив свою думку. Мені, як автору, це дуже важливо. Дякую і за критику, і за схвальні відгуки. У наступних подібних матеріалах ми врахуємо усі зауваження!

    • Анатолий

      Автору аплодую стоячи! Особливо за питання мови! Навіть коли замовляєш таксі українською – диспетчери не вважають за потрібне розмовляти українською. Зловив себе на думці що я спілкуюсь російською лише коли викликаю таксі, і перестав переходити на рос. Це просто дискримінація. При чому приїжджають потім україномовні водії. Так і відбувається русифікація в тому числі.