× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

На Вінниччині визначили дороги, які ремонтуватимуть у 2020-2022 роки

У Вінницькій області визначили дороги, які будуть ремонтувати протягом наступних трьох років. Голова Вінницької облдержадмінстрації підписав відповідне розпорядження. 

Так, у розпорядженні №561 від 30 липня 2019 року зазначено пріоритетні напрями з відновлення автомобільних доріг загального користування місцевого значення.

З набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування» 880 автомобільних доріг загального користування місцевого значення протяжністю 7,5 тисяч кілометрів  перейшли до сфери управління обласної державної адміністрації. Зокрема, мережа автомобільних доріг загального користування місцевого значення області поділяється на 154 обласні дороги протяжністю 3,4 тис. км та 726 районних доріг протяжністю 4,1 тис. км.

Зазначають, що впродовж останніх років зросла інтенсивність використання мережі автомобільних доріг загального користування. Зокрема, зросла частка великовагових та великогабаритних транспортних засобів, які спричиняють руйнування автомобільних доріг та штучних споруд на них.

Було визначено 55 ділянок автомобільних шляхів загальною протяжністю 1779,6 км, які ремонтуватимуть протягом 2020-2022 років.

  1. Бар – Антонівка – Маньківці (12,18 км) – ремонтуватимуть у 2022 році. Попередня орієнтовна вартість становить 73 080 000 гривень;
  2. Гулі – Муровані Курилівці (25,52 км) – протягом 2020-2021 років. Орієнтовна вартість ремонту – 153 120 000 гривень (щороку по 76 560 000 грн);
  3. станція Бар – Чернятин – Жмеринка (27,0 км) – протягом 2020-2021 років. Загальна орієнтовна вартість складає 162 мільйони;
  4. Бар – Шаргород –  Нові Хоменки (61,8 км) – протягом 2021-2022 років. Загальна орієнтовна вартість – 370 800 000 гривень;
  5. Східний об’їзд м. Бершадь (10,81 км) – протягом 2020-2021 років. Орієнтовна вартість – 64 860 000 гривень;
  6. Берізки Бершадські – Баланівка (37, 546 км) – протягом 2021-2022 років. Орієнтовна вартість – 225 276 000 гривень.
  7. Флорино – Голдашівка (19,99 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 119 940 000 грн.
  8. Стрижавка – Мізяків – Гущинці (19,15 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 114 900 000 грн.
  9. Вороновиця – Тиврів – Шаргород (71, 165 км) – 2020 -2022 рр. Орієнтовна вартість за весь час – 426 990 000 грн.
  10. Стрижавка – Стадниця – Писарівка (24, 696 км) – у 2022 році. Орієнтовна вартість – 148 176 000 грн.
  11. Мар’янівка – Губник (22, 214 км) – 2021 – 2022 рр. Орієнтовна вартість – 133 284 000 грн.
  12. Тарасівка – ст. Зятківці (18,163 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 108 978 000 грн.
  13. Гайсин – Теплик (29,636 км) – 2020-2021 рр.Орієнтовна вартість – 177 816 000 грн.
  14. Паріївка – ст. Оратів (16,347 км) – 2020-2021 рр. Орієнтовна вартість – 98 082 000 грн.
  15. М-21 – Браїлів – Рижавка – Тиврів (36,4 км) – 2021-2022 рр, орієнтовна вартість – 218 400 000 гривень.
  16. Чернятин – Калинівка – Шипіївка (40,113 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 240 678 000 грн.
  17. (М-21) – Нападівка – Лемешівка (18,440) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 110 640 000 гривень.
  18. Махнівка – Уланів (47,346 км) – 2020-2021 рр. Орієнтовна вартість – 284 076 000 гривень.
  19. /Н-02/ – Махаринці – Козятин – /Н-02/ (16,238 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 97 428 000 грн.
  20. Білопілля – Вівсяники (54,662 км) – 2020-2022 роки. Орієнтовна вартість – 327 972 000 грн.
  21. Соколівка – Павлівка (14,870 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 89 220 000 грн.
  22. Липовець – Славна – Спиченці – Погребище (37,703 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 226 218 000 грн.
  23. Зозівка – Троща (16,302 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 97 812 000 грн.
  24. Горбівці – Лисогірка – Кармелюкове (26,673 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 160 038 000 грн.
  25. Брусленів – Стрижавка (28,553 км) – 2020-2021 рр. Орієнтовна вартість – 171 318 000 грн.
  26. Хоньківці – Козлів – Липчани (16,7 км)- 2022 рік. Орієнтовна вартість – 100 200 000 грн.
  27. Вендичани – Чернівці – Томашпіль (60,038 км) – 2020-2022 рр. Орієнтовна вартість – 360 228 000 грн.
  28. Конева – Кукавка – Ломозів (34,620 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 207 720 000 грн.
  29. Шаргород – В.Ольчедаїв – Конищів (45,444 км) – 2021-2022 рр.. Орієнтовна вартість – 272 664 000 грн.
  30. Обідне – Ковалівка – станція Кароліна (26,9 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 161 400 000 грн.
  31. Оратів – Ступки – Коритня – ст. Монастирище – Монастирище (15,8 км) – 2021-2022 рр.. Орієнтовна вартість – 94 800 000 грн.
  32. ст. Оратів – Юшківці (26,830 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 160 980 000 грн.
  33. Грабарівка – Студена – Баштанків (25,735 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 154 410 000 грн.
  34. Попелюхи –Рудницьке – Городище (10,451 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 62 706 000 грн.
  35. Піщанка – Чечельник (34,180 км) – 2020-2021 рр. Орієнтовна вартість – 205 080 000 грн.
  36. Очеретня – Плисків (13,100 км)- 2022 рік. Орієнтовна вартість – 78 600 000 грн.
  37. Границя Житомирської обл. – Погребище – Іллінці (59,775 км) – 2020-2022 рр. Орієнтовна вартість – 358 650 000 грн.
  38. Горишківка – Томашпіль – Нетребівка (39,728 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 238 368 000 грн.
  39. Яланець – Ратуш – Цекинівка (31,957 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 191 742 000 грн.
  40. Тростянчик – Теплик (40,076 км) – 2020-2022 рр. Орієнтовна вартість – 240 456 000 грн.
  41. Капустяни – Ободівка (22,6 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 135 600 000 грн.
  42. Савинці – Вільшанка – Велика Кісниця (71,348 км) – 2021–2022 рр. Орієнтовна вартість – 428 088 000 грн.
  43. Шпиків – Тульчин – Тростянець – станція Демківка (4,240 км) – 2021 рік. Орієнтовна вартість – 25 440 000 грн.
  44. Тульчин-Клебань-Ладижин (31,690 км) – 2021–2022 рр. Орієнтовна вартість – 190 140 000 грн.
  45. Торків – Брацлав – Леухи – ст. Монастирище (82,945 км) – 2020-2022 рр. Орієнтовна вартість – 497 670 000 грн.
  46. Шпиків – Тульчин (24,381 км) – 2021 рік. Орієнтовна вартість – 146 286 000 грн.
  47. Стара Гута – Калинівка – Турбів (67,081 км) – 2020-2022 рр. Орієнтовна вартість – 402 486 000 грн.
  48. Куманівці – Уладівка (32,216 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 193 296 000 грн.
  49. Рогинці – Корделівка – Дружне (49,8 км) – 2020-2022 рр. Орієнтовна вартість – 298 800 000 гривень.
  50. Чернівці – Букатинка (16,110 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 96 660 000 грн.
  51. Чечельник – Кодима (15,420 км) – 2021 рік. Орієнтовна вартість – 92 520 000 грн.
  52. Чечельник – Білий Камінь (7,890 км) – 2020-2021 рр. Орієнтовна вартість – 47 340 000 грн.
  53. Мурафа – Деребчин – Томашпіль (39,892 км) – 2022 рік. Орієнтовна вартість – 239 352 000 грн.
  54. Мурафа – Моївка – Клембівка (57,210 км) – 2021-2022 рр. Орієнтовна вартість – 343 260 000 грн.
  55. Качківка – Дзигівка – Михайлівка (41,9 км) – 2020-2021 рр.. Орієнтовна вартість – 251 400 000 грн.

Таким чином, загальна попередня орієнтовна сума за ремонт на всіх ділянках на сьогодні становить 10 677 444 000 гривень. 

Джерелом фінансування відновлення автомобільних доріг загального користування місцевого значення визначено державний дорожній фонд у вигляді субвенції з державного бюджету.

Автор: Vежа

Адміністрація сайту

Поділитись публікацією
Вгору