× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

Міст на Тяжилів буде вантовим і 550 метровим

Сьогодні, під час чергової сесії Вінницької міської ради було прийнято рішення про розробку детального плану території для будівництва шляхопроводу з вулиці Батозької до вул Шимка.

За подібне рішення проголосувала абсолютна більшість депутатів. Як пояснив директор Департаменту архітектури Олександр Рекута, ідея самого проекту була закладена ще в 2007 році в Генеральному плані.

– Мова йде про те, аби через залізничну колію, з вул. Батозької до вул. Шимка запроектувати вантовий міст.

За словами міського голови, його орієнтовна довжина складе 550 метрів. “Це значно покращить транспортну ситуацію, зніме навантаження по вулиці Барцлавській. Нам необхідно завершити проектування, вирішити всі питання щодо користування земельними ділянкам. А далі будемо шукати ресурс щодо будівництво”, – зазначив міський голова.

Ва́нтовий міст — тип підвісного мосту, який складається з одного або більше пілонів, які сполучені з дорожнім полотном за допомогою прямолінійних сталевих канатів — вантів.

Вікіпедія

– В 2017 році ми почали перші роботи щодо різних варіантів проектування. Наразі визначений найбільш економічно ефективний варіант, – сказав міський голова.

Перед голосуванням слово взяла депутатка від “Батьківщини” ганна Давиденко. Вона звернула увагу на те, що бачила в Інтернеті відео, на якому “китайці за 48 годин зводять міст”.

– Я питала у своїх колег з Китаю: скільки коштував той міст? Вони сказали – 5 мільйонів доларів: на мільйон дорожче, ніж реконструкція Київського мосту. Якщо потрібно, я дам контакти тих, хто будував той міст, – сказала пані Давиденко.

На це міський голова Сергій Моргунов запропонував Ганні Давиденко долучитися до проектування мосту “разом з Вашими колегами з Китаю”.

“За” дане рішення проголосувала абсолютна більшість депутатів.

Читайте також: Чи з’явиться у Вінниці метро? Презентували проект Концепції інтегрованого розвитку міста до 2030 року. ФОТО

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
Вгору