× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

“MeetUp for business”: вінничан запрошують на зустріч з маркетологами всеукраїнських та світових брендів

Вінничан запрошують 13 серпня на другу зустріч “MeetUp for business”, на якій будуть розкривати тему бізнес-стратегій. Спікерами на другому заході стануть членкині команд маркетологів, що працювали на всеукраїнські та світові бренди, зокрема: “KFC”, “Huawei”, “Eurovision”, “Mini Cooper” та “Letyshops”.

Як повідомляється на фейсбук-сторінці “MeetUp for business #2”, на заході можна буде дізнатись будувати успішну стратегію компанії та як розвивати власне стратегічне мислення. Участь у заході безкоштовна за умови попередньої реєстрації.

Відео з попереднього “MeetUp”

Так, в рамках теми “Strategy for business” вінничан навчатимуть Ольга Нестеренко та Настя Маркова. Захід організований в рамках Програми посилення конкурентоспроможності МСП міста за підтримки Вінницької міської ради, “P.R.O. School” та “CHERDAK”.

Як повідомляють організатори, перша спікерка, Ольга Нестеренко, закінчила найвідомішу школу реклами у світі — Miami Ad School. Вона займає посаду керівної партнерки в маркетинговій агенції Nebo, спеціалістка з бренд-стратегії, нагороджена Effie Grand Prix. Ольга займається створенням і розвитком брендів. Має досвід роботи в Україні, країнах СНД та США. Перша представила Україну в Roger Hatchuel Academy в межах Cannes Lions.

Працювала з брендами: “Ahmad Tea”, “Think With Google”, “Mini Cooper”, “Audi”, “KFC”, “Huawei”, “Beer Point”, “Ощадбанк”, “Пирятин”, “Професійна Футбольна Ліга”, “Коблево”, “Карпатська Джерельна” та іншими. Є однією із представниць суддівства міжнародних маркетингових фестивалів ADC і Effie.

Як зазначають на сторінці заходу, друга спікерка “MeetUp for business”, Анастасія Маркова, займає посаду “Head of Strategy” провідної креативної агенції banda.agency та є викладачкою курсу “Strategy” в Київській академії медіа мистецтв (KAMA). Раніше також очолювала роботу зі стратегіями в “Genius Marketing”.

Роботи агенції – бренди “Comfy”, “OLX”, “Letyshops”, “Кabanosy”, “WORK.ua”, “Моршинська”, “ОККО”, “ЛУН” та “Eurovision”, за брендинг якого команда отримала найвищу нагороду в світі реклами — «Канського лева».

“MeetUp for business” відбудеться 13 серпня, з 18:00 до 20:00 в “CHERDAK” (вул. Соборна, 24). Вхід вільний за умови попередньої реєстрації за посиланням. Кількість місць обмежена. Організатори просять чекати підтвердження участі на електронну пошту або sms-повідомленням.

Відео зі сторінки Віталія Погосяна, Ольги Нестеренко

Фото з фейсбук-сторінки заходу

Автор: В'ячеслав Луцков

Поділитись публікацією
Вгору