“Let me kiss you” та барабанні палички, що летіли в зал: на концерті у Вінниці Panivalkova тричі виходили “на біс”. ФОТОРЕПОРТАЖ

Жіноче тріо Panivalkova до Вінниці приїздить вже не вперше, однак щоразу гурт збирав дуже малу, як для такої команди, аудиторію. Інколи кількість слухачів не досягала і сотні.

Однак 17 квітня дві Ірини та Даша з Києва мали шанс зібрати справді велику аудиторію. Адже в межах Німецько-Українського року мов, Гете Інститут привіз “Панівалькову” разом з німецьким гуртом Die Höchste Eisenbahn до Вінниці безкоштовно.

Концерт мав відбутися в “Планета Мода Барі”, біля входу якого надвечір утворилися великі черги: людей пускали до зали безкоштовно, але за попереднім записом. Цікаво, що цього вечора під стінами колишнього “Колізею” зібралася дуже різноманітна публіка: від традиційних відвідувачів “Мода Бару”, до статечних чоловіків та жінок більш старшого віку та навіть молоді сімї з три-чотири річними дітьми.

Die Höchste Eisenbahn

Концерт розпочався з невеликою затримкою, аби дочекатися, поки всі охочі зайдуть до клубу. Зрештою на сцену вийшли кілька молодих німців, що виглядали як класичні поп-рокери, котрі грають для фанатів підліткового віку. Зрештою, музика справдила очікування: це був дуже легенький рок з елементами попси, загалом пісні нагадували саундтреки із серіалів для підлітків, які присутньою публікою сприймалися на “ура”. Музиканти ще намагалися спілкуватися з глядачами, щоправда, німецькою:

– Ми англійську майже не знаємо, тому будемо говорити німецькою. Тож уявіть на годину, що ви в Німеччині, – сказали музиканти з Die Höchste Eisenbahn на початку виступу.

Зрештою, приблизно через півтори години на сцену вийшли дівчата з Panivalkova. Вони зявилися на сцені без світла та в туніках з написом STAFF, тож спочатку не всі зрозуміли, що це саме киянки, котрі грають “чуттєвий мінімалізм”. На жаль, після виступу німців у залі відчутно поменшало слухачів, однак під час кульмінації виступу зала знову заповнилася дещо більше.

Panivalkova 

Panivalkova розпочали виступи з порівняно повільних “увертюр”, а вже за кілька десятків хвилин танцпол та балкони клубу переважно танцювали. На балконах також були присутні скетчери, які робили малюнки прямо під час концерту, а деякі кавалери навіть запрошували на танець своїх дам під час особливо повільних композицій.

Однак переважно дівчата на сцені давали жару, часто змінюючи інструменти, намагаючись одночасно грати відразу на кількох інструментах, а Даша Пугачова на ударних в запалі навіть випустила з рук барабанні палички, які впали в натовп.

Дівчат кілька разів викликали “на біс” і вони щоразу виходили до своїх вінницьких слухачів: цього разу дівчата справді здавалися задоволеними виступом та навіть щасливими. А вже після третього виходу “на біс” – пообіцяли за п’ять хвилин вийти до своїх прихильників на колективну фотосесію.

Фото Ольги Мірошниченко

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією