Комунальники скаржаться на вінничан, які некоректно висловлюються на їхню адресу. ФОТО

«Вінницяміськтеплоенерго» скаржиться на велику кількість звернень від вінничан про відсутність гарячої води в будинках та просить споживачів бути коректнішими у висловлюваннях на адресу підприємства. 

Про це йдеться в прес-релізі, розісланому ВМТЕ місцевим ЗМІ. Зокрема в ньому йдеться про те, що багато будинків перебувають без гарячого водопостачання не з вини «Вінницяміськтеплоенерго». За словами тепловиків, проблема може бути в обслуговуючої організації, котра опікується конкретним будинком.

“Станом на 8.11 послуга з централізованого опалення у зв’язку з проведенням ремонтних робіт на тепломережах тимчасово призупинена  лише на один будинок по проспекту Юності, 67 (послуга буде відновлена сьогодні, 8.11).  Також відсутня послуга за адресою вул. Соборна, 46 (в одній квартирі будинку) у зв’язку з завершенням процедури від’єднання будинку”, – пишуть тепловики.

Щодо послуги з централізованого гарячого водопостачання: послуга тимчасово припинена за адресами:

вул. Інтернаціоналістів, 12,14,

вул. Келецька, 104

вул. Ващука, 4

вул. Келецька, 98

вул. А.Первозванного, 52,54,58,60,64,66,74

вул. Келецька, 88,90

просп. Юності, 12,14,14А

вул. Городецького, 7

Загалом –  18 будинків.

 

Ще 13 в будинках послуга з гарячого водопостачання подається без циркуляції:

вул. Космонавтів, 63,

вул. Л.Ратушної, 22,

Хмельницьке шосе, 53,

вул. Юності, 43,

вул. Келецька, 132,

вул. Ващука, 16,

вул. Кн. Коріатовичів, 149,155,157,157А,168,183.

вул. В.Порика, 45.

ВМТЕ зазначає, що “розуміє стурбованість споживачів” і зазначає:  “якщо у Вашому будинку є проблеми з послугою з централізованого опалення та гарячого водопостачання, але у даному списку Ваших адрес не зазначено, тоді варто звертатися до житлово-експлуатуючих організацій, аби ті перевірили внутрішньобудинкову систему”.

Тепловики наголошують, що “перед початком опалювального сезону працівниками КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” разом з представниками житлово-експлуатуючих організацій міста Вінниці проведено обстеження житлового фонду на предмет готовності до опалювального сезону 2018-2019 років. Проведено обстеження всіх без винятку житлових будинків, які отримують послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання від КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго”.

За результатами обстеження лише 37 житлових будинків отримали Акти готовності до опалювального періоду 2018-2019рр. що свідчить про їх 100% готовність”.

“У зв’язку з невиконанням у повному обсязі заходів по підготовці до опалювального сезону на 866 житлових будинків видано Акти готовності під Гарантійні листи, в яких безпосередньо керівники експлуатуючих організацій зобов’язалися виконати роботи, зазначені у виданих працівниками  КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” приписах. Як зазначається у гарантійних листах, у разі їх невиконання акти готовності до опалювального періоду анульовується.

Ще 207 будинків житлового фонду виявилися готовими до опалювального періоду менше ніж на 50%, їм також було видано приписи, але без можливості написання гарантійного листа”.

“Відтак, у зв’язку з тим, що експлуатуючі організації міста Вінниці не звернулися до КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” про перевірку виконання заходів зазначених в приписах, як це було зазначено в Гарантійному листі, Акти готовності видані на 866-ть житлових будинків втратили свою чинність. Так само і не виконані роботи в інших 207 будинках.

Тобто, всього у 1073 будинках є проблеми, які має вирішити житлово-експлуатуюча організація!”, – емоційно зазначають у ВМТЕ.

“З найкращими побажаннями”

Водночас у “Вінницяміськтеплоенерго” звертаються до споживачів з проханням коректніше висловлюватися під час звернень на адресу підприємства. Комунальники кажуть, що часто отримують звернення з нецензурною лексикою в бік ВМТЕ, хоч “і на такі повідомлення” відповідають коректно. У релізі наводиться один з яскравих прикладів такого звернення від вінничанина Олександра Мовчана:

“Ми відкриті до спілкування і кожен споживач отримує відповідь, коли звертається до нас. Але наполегливо радимо: спочатку необхідно з’ясувати ситуацію, в чому ми вам з радістю допоможемо, а вже потім викликати хвилю обурення. Якщо ми бажаємо, щоб наша країна і місто зокрема розвивалося і йшло вперед, то кожен повинен починати з себе”, – зазначають на підприємстві.

Водночас у ВМТЕ нагадують, що звернутися до них можна через в диспетчерську службу, на сайт підприємства, на сторінку у мережі Facebook або на цілодобову варту за номером 15-60. Всі звернення, коментарі та повідомлення, залишені і Інтернеті, опрацьовуються і оперативно відправляються з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45.

Автор: Vежа

Адміністрація сайту

Поділитись публікацією
Вгору