Компанія з Вінниччини запровадила “моніторинг емоцій” своїх співробітників

Агрохолдинг “Миронівський хлібопродукт”, що розташований на Вінниччині, стежить за емоціями своїх співробітників, аби краще керувати компанією. 

Про це повідомив глава правління компанії Юрій Косюк під час V форуму “Диригенти змін”, передає “Інтерфакс-Україна”.

“Ми моніторимо емоції. Всі (працівники – ред.) перебувають під камерами … За 70 пунктами відкалібровуємо емоції. Спостерігаємо за щасливими і нещасними”, – пояснив Косюк. Керівник МХП зазначив, що в результаті досліджень з’ясовано, що щосливі люди – більш продуктивні.

За його словами, з нещасними щільно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям, для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей замінюють.

Косюк навів два приклади такого підходу. У першому камера протягом півроку показувала, що співробітник, який працює на досить високій позиції товстішає, що, за словами голови правління, як правило, пов’язано з лінню.

У спілкуванні цей співробітник зізнався, що щастя для нього – “поїсти і все”, а, значить, він демотивований і займає позицію, на якій інша людина може досягти набагато більшого.

Іншого співробітника, який займав свою позицію близько 6-7 років, перевели на іншу, де він став “літати”, а його колишні підлеглі, яких він міг “отруїти”, також піднеслися духом.

“Вибачте за такі експериментики. Але перевірте на собі, (що це працює)”, – підкреслив голова правління МХП.

“Миронівський хлібопродукт” є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м’ясопереробки.

На європейський ринок МХП поставляє охолоджені напівтуші курей, які переробляються, в тому числі, на його підприємствах в Нідерландах і Словаччині. Земельний банк агрохолдингу станом на кінець 2017 року становив близько 370 тис. га.

Джерело – “Інтерфакс-Україна”, ілюстративне фото – eelthebrain.me

Автор: Vежа

Адміністрація сайту

Поділитись публікацією
Вгору