Душові кабіни, екскурсоводи та RED SECTOR: як зміниться цьогорічний OPERAFEST TULCHYN

До цьогорічного OPERAFEST TULCHYN організатори запланували вдосконалити інфраструктуру, враховуючи побажання гостей, які відвідали минулорічний фестиваль.

Про вдосконалення на зміни організатори розповіли сьогодні під час прес-конференції.

Таким чином, у дні проведення OPERAFEST TULCHYN, а саме 8-10 червня, для забезпечення максимального комфорту та цікавого проведення часу на території парку Палацу Потоцьких будуть працювати:

– партерна зона до 2000 місць,

– зона майстер-класів (спеціальні інсталяції з можливістю розташування до 400 осіб),

– фуд-корт зона до 2000 місць, кав’ярня «Чорна кішка, білий кіт» зі спеціальним «оперним меню»,

– місця для паркування для тих, хто приїде на фестиваль власним транспортом,

– наметове містечко «Ночівля в палаТці Потоцьких», розміщення у якому дасть змогу відвідувачам зекономити час та гроші й заночувати на території Палацу.

– Цього року ми збільшимо розміри наметового містечка, адже людей очікується набагато більше, аніж минулого року. Також ті люди, які їхатимуть разом з нами або бронюватимуть намети, можуть вказати, що вони бажають додати харчування. Таким чином, їм не доведеться ні про що турбуватися, що значно економить час. Ну і, звичайно, ми обіцяємо цікаві екскурсії та розваги всім, хто житиме у наметовому містечку, – зазначив засновник тур-клубу «Бідняжка» Андрій Рибачок.

Місця у наметовому містечку бронюються під кожен намет, тому всім бажаючим заночувати у наметовому містечку необхідно попередньо зареєструватися у кураторів  – тур-клубі «Бідняжка», моб.:  (096)882-50-33 – Андрій, (098)276-33-43 – Наталя.

За словами організаторів, територія наметового містечка буде добре освітлена, охоронятиметься поліцією, а вхід здійснюватиметься лише за браслетами резидентів містечка, які на вході отримають всі, хто попередньо зареєструвалися.

Павло Третьяков також додав, що, позаяк, фестиваль триватиме два дні, то цього року з’являться і душові кабіни, аби відвідувачам було комфортно перебувати у Тульчині всі фестивальні дні.

Жартома чи всерйоз, але два місця безпосередньо на прес-конференції у наметових містечках вже забронювали меценати фестивалю Лариса Білозір та Микола Кучер, а Павло Третьяков зізнався, що минулого року жив всі дні у наметовому містечку.

Павло Третьяков зазначив, що минулого року було доволі багато звернень щодо місць у партері для тих, хто приїздить власним автомобілем або іншими видами транспорту і не користується послугами чартерної програми. Саме тому, цього року з’явиться RED SECTOR, де кожен бажаючий може забронювати для себе місце на конкретну виставу фестивалю. Вартість послуги бронювання місць у RED SECTOR варіюється від 50 до 250 гривень.  Всі деталі на сайті фестивалю

 Чартерна програма

Доїхати до фестивалю можна буде декількома способами: забронювати місце у спеціальній чартерній програмі з Вінниці, поїхати разом із тур-клубом “Бідняжка” або ж “власним ходом”. Поїздка чартерною програмою та з тур-клубом “Бідняжка” включає місце у партерній зоні.

– Минулого року ми провезли 650 глядачів. Тоді ми давали три чартерні програми на день (на денну, вечірню сцени і на цілий день). Як показала практика, більшим попитом користувалися виїзди на цілий день, тому ми відмовилися давати такі чартерні програми половинчасті, ми даємо програму виїзду на повний день і окремо даємо можливість виїхати на дитячу програму, – прокоментував змуни Павло Третьяков.

У дні фестивалю, 8-10 червня, зручні й сучасні великі автобуси будуть курсувати з вулиці Чехова (кінцева зупинка тролейбусів № 10 і № 2, біля гіпермаркету «Грош»):

8 червня виїзд о 17:00 (повернення у Вінницю – о 02:00);

9 червня виїзд о 16.00 (повернення у Вінницю – о 02:00);

10 червня виїзд о 16:00 (повернення у Вінницю – о 01:00);

Вартість проїзду – 250 гривень. Придбати чартерні електронні квитки можна до 6 червня.

Цікаве нововведення цього року – кожен автобус буде супроводжувати гід-екскурсовод, тому під час поїздки до Тульчина всіх учасників «чартерних програм» чекають  екскурсії. Всього до чартерної програми залучено 20 екскурсоводів, які працюватимуть по спеціальній екскурсійній програмі.

 

Позначки: , , , , , , , , , ,

Автор: Марина Однорог

Поділитись публікацією