× Пошук публікацій на Veжa
× Пошук публікацій на Veжa

Доньки ДАХу в ангарі діамантового заводу: як завершився Air ГогольФест у Вінниці. ФОТОРЕПОРТАЖ

Ще перед Air ГогольФест втаємничені в кухню фестивалю сперечалися і робили свої ставки: хто “порве” вінницьку публіку на менші клаптики: соціальне лялькове кабаре “ЦеШо” чи фрік-кабаре DakhDaughters?..

17 листопада, в перший день фестивалю, “ЦеШо”, здавалося, не лишило жодних шансів не те, що своїм “старшим колегам”, але й будь-кому, хто ступить на цю сцену. Адже якщо DakhDaughters називають “дітьми ДАХу”, то “ЦеШо” – це “онуки” все того ж Влада Троїцького.

Ефект від “ляльок”, котрих ледь витримала (фізично) головна сцена фесту, зберігався ще й наступного дня на всій території “Кристалу” і в холодних стінах заводського ангару.

Але проминула неймовірна ніч в підвалах “Кристалу”, настав новий день і під його закінчення головна сцена була готова до нових випробувань, а разом з нею – тисячі спраглих до мистецтва та музики людей.

Оманливо багато з них сподівалися зайняти кращі місця попід сценою безпосередньо перед виступом “доньок” ДАХу. Адже перед цим був “розривний” виступ від SINOPTIK, які зіграли “довбаний рок-н-рол”, а ще раніше – хлопців з Latexfauna. Тож добра частина ангару цього вечора була переповнена хорошими людьми, які тиснулися один до одного все ближче чи то від холоду в повітрі, чи то з інших причин. Але коли на екрані поза сценою з’явилася фірмова емблема DakhDaughters, натовп просто влився максимально до рампи.

Перші композиції фрік-кабаре – і про холод всі забули. В цій, переважно підкреслено-коректній, тісняві можна було зустріти як депутатів – і навіть депутаток!, – так і відомих художників, масу фотографів, організовані й не дуже, групи хіпстерів, і навіть цілі родини з маленькими дітьми, які влаштовували своїх чад в нішах заводського ангару.

Під звуки “Візьми”, “Папіроси”, “Sept Verres”, “If” і нові композиції з нової програми з цих же стін, на натовп “суворо” дивилися Кобзар та Гоголь з плакатів на ангарних стінах. Хтось перепитував “Що це за дівки?!”, а у відповідь чув: “Зараз будуть “Рози!” в очікування головного ютюбівського хіта “ДахДотерс”. Інші в цей час прямо на спинах сусідів підписували петицію про продовження Air ГогольФест наступного року у Вінниці.

Увесь не надто тривалий виступ Доньок Даху перетворився на музично-театральну виставу з панком, рейвахом, тонкою драматургією, жорсткими трамплінами емоцій і слемом під сценою у фіналі.

Очікувано головну частину виступу закрила композиція “Rozy/Donbass”, хоча дівчата ще виходили на біс і вже в самому фіналі, під не стихаючі овацій показали свої котячі кігтики.

“ЦеШо” показали неймовірно нову, яскраву та сильну енергію. DakhDaghters підтвердили клас і вкотре занурили в сюр і кайф. ДАХ і ГогольФест під завісу подій на “Кристалі” підвели риску під питанням “хто в домі господар” і не залишили простору для маневру при відповіді на запитання: “Чи потрібен Вінниці ГогольФест?”.

Фото Андрія Завертаного

 

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією
Вгору