Як створюють “Оксамитовий шлях” на Юності та Келецькій. ФОТОРЕПОРТАЖ

Попри липневу спеку, працівники “Вінницької транспортної компанії” продовжують будівництво нових колій, за тим самим принципом як на площі Гагаріна.

Минулого тижня роботи стартували на перехресті Келецька-Космонавтів, а сьогодні почали розбирати старі трамвайні рейки на перехресті Келецька-Юності.

З 20 липня на проспекті Космонавтів тривають роботи з реконструкції трамвайних колій. Наразі працівники вирили котлован, який пізніше укладуть плитами. Замовили такі роботи у департаменті капітального будівництва міської ради, а проект розробили у “Львівській проектно-будівельній компанії”.

  • Сьогодні вкатували котлован і зараз робимо дренажні труби, вкладаємо геотекстиль і робимо дренаж, щоб можна було прибрати воду, яка сюди потраплятиме – це така технологія. Ось вкладемо шар геотекстилю, потім піску, наступний шар зі щебеню, потім – бетону, за ним – асфальту і лише потім ми укладемо плити, а вже на них – рейки, – перераховує генеральний директор КП “Вінницька транспортна компанія” Михайло Луценко.

Крім того, сьогодні, 24 липня, аналогічні роботи розпочалися й на іншому відрізку – на перехресті з проспектом Юності: працівники транспортної компанії знімають шар асфальту та зрізають колії, аби підготувтаи ділянку для подальших робіт.

Для транспорту дорогу також перекрили і маршрутні таксі тепер їздитимуть в об’їзд.

За словами Михайла Луценка, вже завтра о п’ятій ранку робітники вийдуть на роботи, аби вирити аналогічний котлован вже на Юності.

  • Ми будемо робити об’єкти одночасно і плануємо завершити до 20 числа серпня, але все залежить від погоди. Якщо будуть дощі, то ми будемо працювати повільніше. Ось якби сьогодні пішов дощ, поки ми ще не вкрили котлован спеціальною тканиною, то все б зіпсувалось і тут можна було би, образно висловлюючись, рибу ловити, але ми встигнемо все підготувати.

За словами Михайла Луценка, працівники, які сьогодні працюють на Вишеньці минулого року працювали на площі Гагаріна, тому така робота для них не нова. Але також до будівництва залучають субпідрядників, адже обсяг робіт занадто великий і лише власними силами транспортники швидко не впоралися б.

Загалом на двох об’єктах позмінно працюють 30 працівників. Щодо техніки, то на об’єктах її також чимало: великі та маленькі екскаватори, віброкатки, спеціальні крани, які відводили трамвайні лінії подалі, аби вони не заважали тролейбусним та інші.

До речі, протягом дня чимало вінничан намагаються дещо скоротити шлях, перебігаючи через ділянку, де ведуться ремонтні роботи.

  • У нас люди зажди бігали, бігають і ще будуть бігати. Хоча ми встановили знаки, огородження та направлення, як обійти ділянку. Вчора жінка похилого віку переходила, ще був хлопець, який говорив, що дуже поспішає і йому та одна хвилина критично важлива. Ну ось, зачепився, впав і що ми зробимо? – розповідає Михайло Луценко.

Як повідомив гендиректор “ВТК”, сьогодні вони також моніторили кількість людей на зупинках і за їх спостереженнями на сьогодні містом курсує достатня кількість автобусів та тролейбусів, аби містяни не відчували незручностей від тимчасової втрати трамваїв.

Зауважимо, що реконструкція двох ділянок коштуватиме понад 9 мільйонів гривень.

Фото Андрія Завертаного

Позначки: , , , , , , , , , , ,

Автор: Дар'я Гоц

Поділитись публікацією