Вінничанин просить “цивілізований рух” на Привокзальній

Віталій Мазур створив петицію на сайті міськради з проханням організувати цивілізований рух транспорту та пішоходів по вулиці Привокзальній та проспекті Коцюбинського. Підтримати ініціативу вінничанина можна ще протягом 13 днів. 

Як зазначено у петиції,  на перехресті вулиць Привокзальної та проспекту Коцюбинського варто облаштувати підземний перехід або світлофор. Крім того вінничанин зазначає, що проблема нерегульованого переходу пішоходів біля залізничного вокзалу не може віришитися вже протягом багатьох років.

  • Дана проблема має багато негативних наслідків: кожен день утворюються затори, виникають напруження між водіями та пішоходами, та між самими водіями, збільшується ймовірність виникнення ДТП та наїзду на пішоходів (регулярно мінімум 1-2 ДТП в тиждень на власні очі), мешканці та гості міста регулярно та безконтрольно втрачають свій час в заторах, це перша негативна реклама для гостей нашого гарного та затишного міста, – зазначає автор у зверненні.

Віталій Мазур також пропонує своє бачення вирішення цієї проблеми. Як тимчасовий варіант пропонує встановити адаптивні світлофори з датчиками кількості та руху учасників на перехресті Коцюбинського-Привокзальна, а також – встановити допоміжний світлофор на переході коло в’їзду-виїзду в гуртовий ринок “Привокзальний”.

Задля повного вирішення питання ініціатор пропонує:

  • встановити підземний перехід на перехресті Коцюбинського-Привокзальна;
  • встановити наземний перехід на пішохідному переході коло в’їзду/виїзду в гуртовий ринок “Привокзальний”;
  • встановити альтернативний автомобільний переїзд по вулиці Гонти коло залізничної станції “Вінниця вантажна” або біля вул. Янгеля – Складська, Ватутіна;
  • облаштування великого багаторівневого безкоштовного паркінгу поблизу ринку “Привокзальний” (або його ліквідація) – ідеально на місці ринку “Папаніна”, – на першому поверсі – ринок, все вище – паркінг, офіси, готель тощо. Нижче проект, яким може бути даний ринок:

  • заборона паркування по вулиці Привокзальна та розширення її до 4-х рядів руху (після відкриття багаторівневого паркінгу).

Зауважимо, що це вже не перша петиція з даного питання. Раніше міська влада відповідала, що “передбачено будівництво транспортної розв’язки з влаштуванням підземного переходу на перехресті вулиць Коцюбинського та Привокзальна. Можливість будівництва підземного переходу може бути розглянута за результатом надходження коштів до місцевого бюджету, та за умови наявності співфінансування від інвесторів. Однак, у зв’язку з обмеженням фінансування, спрогнозувати час і строки будівництва зазначеного підземного переходу з переїздом неможливо.”

  • На жаль, поки готував петицію до публікації, менш ніж за тиждень знову трапилось кілька пригод, в т.ч. сам ледве не потрапив в одну з таких, рухаючись по головній по кругу, інший водій майже в’їхав у мене зі сторони проспекту Коцюбинського, ігноруючи ПДР. Але найгірше – вантажівка збила пішохода по вулиці Привокзальній. Шкода людину, яка порушила правила та потрапила під колеса за 20 метрів від “нерегульованого” переходу, – додає Віталій Мазур у своїй ініціативі.

Підтримати автора можна ТУТ. Для того, щоб петиція не залишилася без розгляду міської влади, потрібно зібрати щонайменше 350 підписів до 27 вересня.

Головне фото – VPOVVER.livejournal

Позначки: , , , , , , , , , ,

Автор: Дар'я Гоц

Поділитись публікацією
  • Compost

    и авторизация на сайте петиций умерла

  • Я Батькович

    На**й підземні переходи.

    • Ой вей

      а чо?

  • Roman Slobodinsky

    Підземні та надземні переходи на сьогоднішній день це анахронізм: величезні кошти та об’єми робіт: земляних, будівельних, реконструкція мереж, благоустрою тощо. В результаті – ще один притон для бомжів, проблеми з мережами, постійні додаткові витрати з бюджету на підтримку та експлуатацію, неможливість користування малобільними групами населення, незручність для велосипедистів, жінок з калясками, людей з кравчучками (базар ще ніхто не прибрав), людей похилого віку. Далі: розширення доріг навіть з огляду на нові тенденції у законодавстві країни, не кажучи вже про пресловуту Європу – крок назад. (Тенденція сучасності – звужння доріг). З негативного: збільшення кількості ДТП за участі пішоходів, що звичайно ж не захочуть або їм буде важко чи незручно пертися аж до підземного переходу; збільшення інтенсивності руху, що призведе до підвищення загазованості вулиці – проблема й так існує; розширення проїзної частини призведе до ще більшої кількості пробок, тому, що водії будуть обирати цю ділянку як приорітетнішу для проїзду, об’їзду і т. д.; вулиця в цілому перетвориться на кошмар: троутари стануть ще вужчими, за ними зникнуть ділянки відпочинку, які і так відсутні по Коцюбинського (жодного скверу від площі до площі). Особисто я аргументовано ПРОТИ подібних радянських та в цілому ірраціональних підходів.

  • Den

    Редакция, вы по прикрепленной ссылке переходили вообще?
    Тот сайт к Виннице и Украине имеет отношение?