Вінничанам, які стоячи їхали в “Інтерсіті”, обіцяють повернути гроші за квитки

“Укрзалізниця” просить пасажирів поїзда “Інтерсіті+” №764 Одеса – Дарниця, що прямував через Вінницю, які 13 серпня змушені були стояти в поїзді через брак місць, звернутися в залізничні каси за компенсацією.

Про це повідомляє “Укрзалізниця” на своєму офіційному сайті. У повідомленні зокрема зазначається, що “Загалом кошти вже отримали 44 пасажири цього поїзда у залізничних касах Одеси, Жмеринки, Києва та Вінниці. І цей процес триває.”

Так пасажири їхали в “Інтерсіті” у неділю, 13 серпня

“ПАТ «Укрзалізниця» звертається до пасажирів, яким 13 серпня під час подорожі у поїзді №764 Одеса – Дарниця не було надано місця, з проханням звернутися до кас повернення на вокзалах (на вокзалах, де відсутні окремі каси повернення, – до будь-якої квиткової каси) для отримання відшкодування.

У разі виникнення будь-яких питань чи непорозумінь просимо звертатися  за номером: (044) 465-30-90”.

Нагадаємо, що 13 серпня через технічну несправність швидкісного поїзда “Інтерсіті” виробництва Крюківського вагонобудівного заводу №764 у 9-вагонній комплектації за маршрутом “Одеса – Київ (Дарниця)” вирушив поїзд цього ж виробника на локомотивній тязі у 5-вагонній комплектації, через це частина пасажирів змушені були їхати стоячи.

Пасажири потяга повідомили про ситуацію в соціальних мережах та публікували відповідні фотографії. Пізніше “Укрзалізниця” повідомила, що інцидент виник через технічну несправність потягу.

Позначки: , , , , , , , , , ,

Автор: Андрій Качор

Головний редактор Vежі

Поділитись публікацією