Від зубної щітки до одягу і меблів: Made in Ukraine у вихідні познайомить вінничан із українськими виробниками

Все, що потрібно для життя і побуту – від зубної щітки та косметики до одягу, взуття і меблів – та ще й від рідних українських виробників вінничани зможуть придивитися та придбати вже цими вихідними просто неба. 15 та 16 липня о 10:00 Центральний міський парк перетвориться на великий open-air ярмарок.

Про це сьогодні, 13 липня, розповіла Юлія Савостіна – організаторка та натхненниця руху Made in Ukraine.

  • Фестиваль – це природнє продовження проекту «У пошуках Made in Ukraine», який починався як блог. Я тоді пообіцяла у блозі, що рік проживу, користуючись та купуючи виключно українську продукцію. Блог набув популярності і в 2014 році переріс у фестиваль, доволі популярний у Києві. Там ми його традиційно організовували на Контрактовій площі. На тлі тодішніх подій – це був Майдан, а тоді російська агресія – фестиваль став ще більш актуальним, аби показати українцям свої бренди. На фестивалі пропонувалося купити все – від зубної щітки до бронежилета. Тобто, потрібні для життя речі на той час.

Як фестиваль дістався Вінниці?

  • Насправді, за це ми дуже вдячні лідеру гурту «ТіК» Віктору Бронюку. Він виступав на десятому ювілейному фестивалі торік і запросив Made in Ukraine до Вінниці. «А давайте до нас!» – сказав він тоді, і ми подумали – «А чому, власне, ні?!» – говорить Юлія.

Однак, запросити – це справа нехитра, значно складніше організувати необхідну локацію, яка би максимально пасувала би концепції фестивалю та змогла залучити якомога більше людей. У Вінниці такий майданчиком стане площа перед Літнім театром у Центральному міському парку.

  • Нам потрібна відповідна інфраструктура, де можна розмістити не лише шоу-руми учасників фестивалю, а й облаштувати дитячу зону, локацію для фото та фудкорти. А це – підключення до електроенергії, це також вбиральні. І цього всього неможливо зробити, якщо немає підтримки місцевої влади. Ми туди просто не їдемо в такому разі. У Вінниці на зустріли дуже тепло, запропонували кілька дат і локацій, з яких ми обрали саме цю частину парку і фестиваль тут відбудеться саме у ці вихідні. Нам в усьому сприяють, і дуже приємно, що є така зацікавленість і влади, і бізнесу.

  • Я і сам, коли подорожую за кордон, намагаюся своїм колегам і друзям привезти щось українське, зокрема й вінницьке. Та й вони самі просять. Не буду тут рекламувати марки, які я в якості презенту використовую. Але це переважно щось смачне, – говорить заступник Вінницького міського голови Владислав Скальський, поправляючи піджак костюма. В цю хвильку помічаємо фірмову нашивку Voronin (бренд відомого українського модельєра чоловічих костюмів Михайла Вороніна, – VежА).

  • Я закликаю вінничан прийти, якщо їм не байдуже, що вони їдять та носять і яким чином це впливає на економіку нашої України та нашого міста зокрема. Адже саме демонстрація цієї зацікавленості буде найкращим двигуном і мотиватором для українських виробників, щоб розвиватися та більш агресивно популяризувати те, що є зроблено в Україні, каже Владислав Скальський.

За його словами, Вінниця є першою серед міст-немільйонників, котра прийматиме у себе такий масштабний фестиваль українських брендів, котрий і сам став брендом.

  • Тому, Made in Ukraine – Welcome to Vinnitsa! – закликав заступник мера.

До Вінниці з’їдуться представники 75 різноманітних брендів, ще п’ятеро буде із Вінниці.

  • Насправді, зацікавленості від вінницьких представників було чимало, однак, можливо, тому, що місто не має досвіду проведення такого штибу фестивалів і виробники не впевнені, що готові виходити до споживача саме в такому форматі, – каже Юлія Савостіна. – Бо у Києві фестиваль – це такий собі великий універмаг, де ти можеш купити все необхідне і за нормальну ціну. У Вінниці ми не лише готуємо майданчик для торговельних марок, а й великий фудкорт зі смаколиками, в тому числі національними. Наприклад, галушки. І ще буде м’ясо – його ми хотіли виключити з меню, але споживачі такий крок не схвалили.

  • Розвиток економіки неможливий без розвитку власного виробництва, а відповідальність нас – українців – це підтримати цей бізнес гривнею. Це найпростіше формулювання цієї соціальної та взаємної відповідальності бізнесу перед громадою  навпаки. Тому я від імені благодійного фонду “Подільська громада” та Віктора Бронюка закликаю прийти вінничан. Буде цікаво! – сказала менеджер фонду Леся Найчук.

Також Юлія поділилася, що після свого експерименту залишила в своєму арсеналі 10 брендів виробників косметики, взуття та одягу, від яких не забажала відмовлятися. На жаль, вінницьких у цьому переліку немає. Однак, можливо, саме цими вихідними це зміниться, і вже в Одесі, куди з Вінниці помандрує фестиваль, Юлія зізнається, що знайшла у нашому місті ще один «маст хев».

Фото Андрія Завертаного

Позначки: , , , , , , , , , ,

Автор: Віталія Мазур

Журналіст

Поділитись публікацією