Вінницьке молоко готується вийти на ринок США

Налагоджувати партнерські відносини з США делегація з Вінниччини поїхала вперше і була найчисельнішою – 21 представник від області. Про це на прес-конференції, присвяченій результатам поїздки, розповіли безпосередні учасники делегації.

За словами директора департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Володимира Мережка, під час візиту намагалися максимально представити потенціал Вінниччини, аби зацікавити американських інвесторів. Тому до США поїхали керівники підприємств з області багатьох напрямків: від трубовиробництва до молокопродуктів.

  • Головна мета поїздки до Сполучених Штатів Америки – пошук нових ринків збуту для продукції вінницьких підприємств, – каже Володимир Мережко. – Це встановлення нових партнерських стосунків міжрегіонального співробітництва, залучення інвестицій, перейняття досвіду в розвитку малого та середнього підприємництва. Це представлення Вінницької області як регіону відкритого до інвестування, який стабільно розвивається і готовий до співробітництва.

А от на думку гендиректора ТОВ «Валром Україна» Ене Адріана-Еміля, єдиного неукраїнця з делегації, найголовніше було показати довіру до українського ринку і розвіяти сумніви щодо України.

  • Не дивіться тільки на половину пустої склянки, а дивіться, будь ласка, на половину повної, – розповів Ене Адріан-Еміль про переконування американських інвесторів про бізнес в Україні. – Бо п’ять років тому склянка була взагалі пустою.

Зустріч з Корпорацією приватних закордонних інвестицій, за словами Володимира Мережка, зацікавила представників вінницьких підприємств. Це фінансовий інститут з оборотом у 22 мільярди доларів, який інвестував в Україну близько 600 мільйонів доларів і заплановано ще 800 мільйонів доларів інвестицій. Однак головною передумовою бізнес-відносин є те, що вони фінансують ті компанії, які мають або частку, або співпрацюють з американськими компаніями.

За словами виконавчого директора ПАТ «ПлазмаТек» Юрія Омельчука, американський ринок важко освоювати, але необхідно, бо американці зацікавлені у співпраці.

В Інституті маркетингу харчових продуктів зацікавилися презентованою вінницькою продукцією, а зразки м’ясної та молочної навіть вдалося привезти на дегустацію. Тож на полицях американських магазинів може з’явитися вінницька продукція.

  • По деяким видам продукції наша має вищі стандарти якості, ніж американська, – каже Володимир Мережко.

Звісно є перешкоди для повноцінної реалізації продукції в США у вигляді її доставки та захисту національного ринку. Однак вони спрощуються, якщо робити спільне українсько-американське підприємство або залучати американські інвестиції.

А ще американських партнерів цікавить земельна реформа в Україні. Приміром, спільно з USAID буде впроваджений інформаційний проект для українців про шляхи впровадження земельної реформи.

Нині ж, за словами пана Мережка, готується пакет документів-пропозицій про співробітництво та встановлення партнерських стосунків між штатом Вірджинія та Вінницькою областю, що дуже схожі між собою за кількістю населення та аграрною спрямованістю.

Позначки: , , , , , , , , , ,

Автор: Валерія Жовтун

Поділитись публікацією