Додайте місту смаку: у Вінниці – перший конкурс пітчінг-проектів

Мріяти про власні проекти вже не актуально: маєш ідею, як і де зробити краще – дій. Конкурс з підтримки пропозицій активних містян дістався Вінниці, на реалізацію проектів виділено 700 тисяч гривень.

За умовами конкурсу максимальна сума проекту – 30 тисяч гривень, який необхідно втілити протягом 2017 року.

Ідеї можуть стосуватися будь-якого напрямку: фізичної культури та спорту, міського освітнього простору, культурно-мистецького середовища, туристичних родзинок Вінниці, IT-продуктів для вінничан, екологічної свідомості, молодіжних ініціатив, активної громади, що дбає про кожного.

За словами співорганізаторки «Пітчінг Вінниця», представниці БФ «Подільська громада» Олени Данілової, проект відбувався в інших містах, а от у Вінниці – вперше. Відмінність його від грантових проектів, що на нього можуть подаватися саме активні громадяни, а не зареєстровані організації. Фінансування проекту здійснюється за підтримки Британської ради в Україні, що надала 200 тисяч гривень та Вінницької міської ради, яка виділила на проект 500 тисяч гривень.

  • Розраховуємо, що переможе 25 проектів. Нам уже кілька надіслали, – каже Олена Данілова.

Сьогодні, 16 травня, на презентацію конкурсу прийшло близько 50 вінничан. Їм розповіли також про нюанси заповнення анкети учасника, зосередивши увагу на формулюванні пунктів про мету проекту, його короткострокові та довгострокові результати, а головне, як визначити успішність проекту.

За словами координаторки програми «Активні громадяни у Вінниці» в рамках «Пітчінг Вінниця» Олени Чорнобривенко, проекти не мають бути направлені на придбання техніки чи оплати праці.

  • У проектах має бути соціальна дія. І щоб ви не придбали, до цього мають бути залучені люди, з якими втілюватимете ідею. Такими проектами ми додаємо смаку своєму місту, – каже Олена Чорнобривенко.

Сьогодні були й такі вінничани, що одразу ділилися ідеями, придуманими «на ходу», як у випадку з журналісткою Аріною Кантоністовою. Вона б хотіла відновити туристичну славу парку «Хімік». На цьому прикладі організатори розбирали як у кількох реченнях сформулювати мету проекту – пояснення того, яку проблему вирішить реалізація такого проекту.

Після презентації організатори виділили 10 хвилин на заповнення анкет-учасників «Пітчінг Вінниця» – аби присутні могли попрактикуватися і при необхідності на місці уточнити нюанси.

На презентацію конкурсу прийшла і практичний психолог дитячого садочка №36 Наталя Заїка. Однак з ідеєю вона ще не визначилася, адже прийшла спочатку на ознайомлення.

  • Так як я працюю в дитячому садочку, то мабуть, звернула б увагу на облаштування території нашого закладу: озеленення або ігрові дитячі майданчики, – каже Наталя Заїка.

Після подачі заявки на конкурс, 19 червня потрібно буде протягом п’яти хвилин презентувати фасилітаторам власний проект. Потім, після відбору, з 20-22 червня пройти триденне менторське навчання і вдосконалити свій проект. А вже 23 червня відбудеться фінал конкурсу та оголошення результатів. Отже, під час презентації власного проекту потрібно буде переконати суддів, що саме твоя ідея важлива для Вінниці, аби  отримати фінансування на її реалізацію. У комісії, що визначатиме переможців – спонсори та організатори конкурсу – представники міської ради та Британської ради в Україні.

Подати свою ідею, направлену на розвиток громади та туристичної привабливості Вінниці, можна заповнивши АНКЕТУ до 28 травня, 23:00.

Позначки: , , , , , , , , , , ,

Автор: Валерія Жовтун

Поділитись публікацією